شنبه 5 آبان 1403

برگزیدگان جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر معرفی شدند / بهترین نمایش برای کارگردانی از عراق / تقدیر از «مکبث زار» + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برگزیدگان جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر معرفی شدند / بهترین نمایش برای کارگردانی از عراق / تقدیر از «مکبث زار» + فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، بالاخره جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر هم با همه فراز و نشیب هایش به پایان رسید. از افتتاحیه نچسب تا اختتامیه پرشور، شاید کسی ابتدا فکر نمی‌کرد جشنواره تئاتر هم کاملا در رصد رسانه‌های بیگانه است اما با انتشار گسترده تصاویر افتتاحیه به یکباره همه دوربین‌ها به سمت این جشنواره مهم هنری کشور چرخید. از آن روز به بعد اما وضع تغییر کرد و سالن‌های نمایش مملو از...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، بالاخره جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر هم با همه فراز و نشیب هایش به پایان رسید. از افتتاحیه نچسب تا اختتامیه پرشور، شاید کسی ابتدا فکر نمی‌کرد جشنواره تئاتر هم کاملا در رصد رسانه‌های بیگانه است اما با انتشار گسترده تصاویر افتتاحیه به یکباره همه دوربین‌ها به سمت این جشنواره مهم هنری کشور چرخید.

از آن روز به بعد اما وضع تغییر کرد و سالن‌های نمایش مملو از جمعیتی شد که برای تماشای نمایش‌های تئاتر فجر به آنجا مراجعه کردند و ورق برگشت تا رسیدیم به شامگاه سه شنبه 11 بهمن و مراسم اختتامیه که با اجرای خوب فاطمه صادقی زاده با گویش‌های مختلف محلی آن را اجرا کرد.

در حالی که در بخش بین‌الملل بیشترین جوایز به تئاترهای کشور عراق رسید اما تقدیر بهترین نمایش این دوره از جشنواره به آقای ابراهیم پشت کوهی هم برای نمایش مکبث زار رسید.