پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بزرگترین باشگاه بدنسازی استان مرکزی در محلات بهره‌برداری شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بزرگترین باشگاه بدنسازی استان مرکزی در محلات بهره‌برداری شد

خمین - ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان محلات گفت: بزرگترین باشگاه بدنسازی استان مرکزی که با سرمایه‌گذاری 40 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی احداث شده، روز چهارشنبه در این شهرستان به بهره برداری رسید.

«یاسین کاظمی» در گفت و گو با ایرنا افزود: این باشگاه با یکهزار متر مربع زیربنا در 2 طبقه احداث شده و دارای فضای ورزشی ویژه بانوان و آقایان، سونا، جکوزی و سالن غذاخوری غذاهای ارگانیک و اتاق ماساژ است. وی با بیان اینکه ظرفیت هریک از بخش بانوان و آقایان در هر نوبت 50 نفر است، اظهار داشت: بهره برداری از این باشگاه بدنسازی برای 15 نفر اشتغالزایی داشته است.

وی اظهار داشت: تمام مربیان این مجموعه ورزشی دارای کارت مربیگری از فدراسیون بدنسازی کشور هستند و همچنین گیاهان ارگانیک در پشت بام ساختمان این باشگاه تولید می‌شود. 16 باشگاه بدنسازی، 4 سال ورزشی توپی و 3سالن ررزمی در محلات و نیم ور، یک سالن تیراندازی با تفنگ در محلات، 2 سال رزمی و چهار خانه ورزشی در روستاهای محلات زیر پوشش اداره ورزش و جوانان این شهرستان فعال هستند. این شهرستان دارای سه زمین چمن در شهرهای محلات و نیم ور است. محلات در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای 55 هزار نفر جمعیت است.

*س_برچسب‌ها_س*