یک‌شنبه 15 مهر 1403

بلیت بازدید از موزه‌های زنجان الکترونیکی صادر می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بلیت بازدید از موزه‌های زنجان الکترونیکی صادر می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: موزه‌های باستان شناسی ابهر، چلبی اوغلی، داش کسن، درب شمالی گنبد جهانی سلطانیه، رختشویخانه و غار کتله خور به سامانه فروش بلیت الکترونیکی پیوستند.

امیر ارجمند روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: موزه های گنبد سلطانیه و مردان نمکی جزو پربازدیدترین جاذبه‌های فرهنگی تاریخی استان هستند که در فاز نخست در سال 98 به سامانه خرید الکترونیکی بلیت مجهز شده‌اند و در فاز دوم سایر اماکن تاریخی و فرهنگی به این سامانه پیوستند.

وی اظهار داشت: افزایش سطح خدمات به لحاظ کمی و کیفی برای گردشگران داخلی و خارجی در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی استان قرار دارد و الکترونیکی کردن بلیت سایت‌های تاریخی نیز اقدامی در این راستا است.

ارجمند تصریح کرد: افزایش سرعت و کیفیت خدمت فروش بلیت به گردشگران، ارتقای شفافیت در فرآیند فروش و دسترسی به آمار برخط بازدید و تحلیل اطلاعات از مهم‌ترین اهداف توسعه این سامانه است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان خاطرنشان کرد: استفاده از ابزارهای نوین برای افزایش سطح خدمات و ارتقای کیفیت در دستور کار این اداره کل قرار دارد و عموم مردم می توانند با مراجعه به پرتال اداره کل و یا پرتال bilit.tafrihati.com نسبت به تهیه بلیت الکترونیک و خرید آنلاین اقدام کرده و با مراجعه به موزه دیگر منتظر صدور بلیت نباشند.

*س_برچسب‌ها_س*