یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدا در این نوار به 34 هزار و 454 تن رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری گزارش دادند که هیاتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) فردا (دوشنبه) راهی قاهره خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اینجا فهرستی از بهترین و مورد انتظارترین سریال‌های کره‌ای را خواهید دید که پخش آن‌ها در طی یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری گزارش دادند که هیاتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) فردا (دوشنبه) راهی قاهره خواهد شد.

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: در بحث مقابله با قاچاق سوخت در چند روز اخیر طرحی در بندر کلاهی میناب اجرا کردیم که در این طرح بالغ بر 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار پایتخت گفت: مدیریت شهری در دوره جدید مدیریت خود را مبتنی بر مشارکت قرار داد و سمت و سوی آن به مسیری هدایت شد که بتوان مشارکت را دنبال کرد. در این دوره حدود 7 برابر دوره پنجم اتوبوس خریداری شد.

وب‌گاه گسترش

وام ازدواج امسال تقریباً دو برابر شده است، اما اگر سهمیه بانک‌ها برای این وام نسبت به سال گذشته افزایش نیابد، صف این وام امسال افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه گسترش

در شرایطی که بازار ملک به ثبات نسبی رسیده، دولت تعداد 2 میلیون و 518 هزار واحد نهضت ملی مسکن را به مرحله ساخت رسانده است. اگر تعداد قابل توجهی از واحدهای این پروژه در سال جاری به پایان برسد، می‌توان به کنترل و ثبات بازار مسکن در میان مدت امیدوار بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فراورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه تشویق واحد‌های تولیدی غذا به تولید فراورده‌های غذایی سالم‌تر و بالاتر از حد معیار نشان دهنده تمرکز ویژه ما به تأمین سلامت و ایمنی مصرف‌کنندگان است، گفت: به به همین منظور حکومت‌ها در تمامی جهان با دقت بیشتر و با فیلتر‌های دقیق‌تری موضوع بهداشت مواد غذایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده چابهار در مجلس خطاب به رئیسی گفت: حضور شما در بین مردم سیل زده قطعا موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت شما بر دولت قبل است اما صرف آمدن مسئولان و گرفتن عکس یادگاری و احیانا ریختن قطره ای اشک دردی از مردم دوا نمی کند.

وب‌گاه فرارو

آیین‌نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی امروز، پس از تأخیر‌های مکرر، بالاخره ابلاغ شد و رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت وعده داده است که این طرح 6 ماه پس از اجرای آزمایشی، در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

محصولاتی، چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu، شربت گیاهی تری تراپیست (مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان 2 از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان نظام پرستاری گفت: به دنبال منویات مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه پرستاران و درخواست مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی نهاد ریاست جمهوری مبنی بر پیگیری مطالبات این قشر زحمت‌کش، سازمان نظام پرستاری کل کشور پیشنهادات خود را جهت غنای بیشتر لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی به وزارت بهداشت ارائه داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد نوعی راه رفتن به سبک طنزآمیز، به مدت تنها 11 دقیقه در روز، خطر ابتلا به بیماری‌هایی که موجب مرگ‌و‌میر می‌شوند را کاهش می‌دهد و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تنهایی، انزوای اجتماعی و زندگی انفرادی می‌تواند سال‌ها از عمر افراد کم کند. این کاهش عمر در مبتلایان به بیماری‌های قلبی به مراتب بیشتر است. بر اساس آخرین تحقیقات بین‌المللی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان برنامه و بودجه کشور در واکنش به مصاحبه عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1403 در مورد مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش، اعلام کرد: نمایندگان سازمان برنامه و بودجه در جلسات کمیته‌های تخصصی، مکرراً مخالفت خود با دلایل کارشناسی اعلام کرده‌اند که در مذاکرات ثبت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد امام خمینی از افزایش 30 درصدی مستمری مددجویان 2 نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور خبر داده بود و مستمری فروردین‌ماه با افزایش 30 درصدی به حساب مددجویان واریز شد.