شنبه 6 مرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش حماس اعلام کرد که اسرائیل می‌خواهد با طرح ادعای هدف قرار دادن رهبران مقاومت، نگاه‌ها را از جنایت خود در خان یونس منحرف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از رهبران جنبش حماس گفت که هدف دشمن از تشدید جنایات خود علیه مردم غزه اعمال فشار بر مذاکرات است.

وب‌گاه عصر ایران

رژیم غذایی مدیترانه‌ای سرشار از میوه‌ها، سبزیجات، غلات و چربی‌های مفید و مغذی است که به مدیریت وزن، محافظت از قلب و پیشگیری از دیابت کمک می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تحقیقات جدید نشان می دهد که رژیم غذایی غنی از سویا ممکن است برای بچه ها مفید باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد که تردد 500 هزار زائر خارجی در اربعین 1403 از مرزهای کشور به سوی عراق پیش بینی می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین از پیش‌بینی تردد 500 هزار زائر خارجی در اربعین 1403 از مرزهای کشور به سوی عراق خبر داد.

وب‌گاه تابناک

معاون بهداشتی وزیر بهداشت با بیان اینکه فعلا تب دنگی کنترل شده است، گفت: تب دنگی در صورت همه‌گیری از کرونا خطرناک تر خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

رییس کارگروه بیماری های واگیردار مرکز بهداشت مهاباد: اغلب سگ گزیدگی ها مربوط به قسمت های تحتانی بدنی و هچنین مواردی شامل سر و صورت نیز بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه، 190 تاسیسات این آژانس در این باریکه تخریب شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مقامات آنروا اعلام کرد که ز آغاز جنگ غزه، 190 تاسیسات این آژانس در این باریکه تخریب شده است.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: 88 هزار میلیارد تومان درآمد بیمه‌ای جدید به منابع سازمان تأمین‌اجتماعی اضافه و سن صندوق حدود 2 سال جوان‌تر شد.

وب‌گاه گسترش

علیرضا حیدری گفت: یکی از کلیدهای حل مشکل سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی در آینده و یا کاهش حجم مشکلات آن‌ها، بحث اصلاح نظام حکمرانی درون سازمان و مقید کردن این نظام حکمرانی به رعایت شاخص‌های مربوط به حیات و ممات این مجموعه است. آنچه امروز می‌بینیم این است که تغییرات حاکمیتی در حوزه سرمایه‌گذاری، تولیدی، درمان و بیمه‌ای افق سازمان تامین اجتماعی را تار کرده زیرا شیوه مشارکت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از حضور رئیس جمهور منتخب ایران در هیات معروف تهران در شب تاسوعای حسینی مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر گروه مهندسی محیط و کار مرکز بهداشت خوزستان، مؤثرترین راه مقابله با پشه مهاجم آئدس را مدیریت سلامت محیط عنوان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...