شنبه 6 مرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت نوار غزه امروز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 4 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شده که در نتیجه آن 141 نفر شهید و 400 نفر دیگر هم مجروح شده است. این وزارتخانه امروز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 38 هزار و 584 نفر و تعداد مجروحان هم به 88 هزار و 881 نفر رسیده است....

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی داراب استان فارس گفت: یک نفر اوباش که با خودرو به هیات عزاداری در این شهرستان حمله و سپس اقدام به تهدید کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرستان خانوار فردا (دوشنبه، بیست‌وپنجم) منتظر واریز یارانه معیشتی تیر 1403 باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انجام اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران تهران برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاونت بهداشت وزارت بهداشت با اعلام این که افرادی که قبلاً یک‌بار به تب دانگ مبتلا شده باشند احتمال دارد در نوبت بعدی به فرم شدید این بیماری مبتلا شوند؛ نسبت به مصرف برخی داروها در هنگام ابتلا به تب دنگی هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش‌نامه جمهوری تشنگان نوشته‌ی شهریار جوهری اخیرا توجه‌های زیادی را در دنیای داستان و نمایشنامه به خود جلب کرده و نامزد برترین نمایش‌نامه از دهمین دوره انتخاب آثار برترین ادبیات نمایشی ایران نیز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رژیم غذایی مناسب، فعالیت بدنی و همچنین داشتن ذهن شاد و فعال در پیری مغز نقش حیاتی دارند. رژیم غذایی مناسب، فعالیت بدنی و همچنین داشتن ذهن شاد و فعال در پیری مغز نقش حیاتی دارند. به گزارش عرشه آنلاین، بیشتر ما شنیده‌ایم که شیوه زندگی ما ممکن است سبب شود تا مدت طولانی‌تری سالم باشیم. اکنون دانشمندان می‌پرسند که آیا فناوری‌های جدید می‌توانند با پیگیری تغییراتی که با افزایش سن در مغز روی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درگذشت بازیگر فیلم تحسین‌شده درخشش ساخته استنلی کوبریک در سن 75 سالگی موجی از ناراحتی را در بین هواداران این فیلم به دنبال داشت. علت مرگ او عوارض ناشی از بیماری دیابت اعلام شد. اما در حال حاضر کدام بازیگران معروف از این بیماری رنج می‌برند و برای مبارزه با آن چه تغییری در سبک زندگی خود ایجاد کرده‌اند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، از بهسازی محیط، آموزش مردم و آگاهی بخشی عمومی به عنوان مهم ترین راه های مقابله با پشه آئدس و تب دنگی نام برد.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، بهسازی محیط، آموزشی مردمی و آگاهی بخشی عمومی را مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از بیماری‌های منتقله از پشه آئدس دانست و گفت: «هم‌اکنون مبارزه با پشه آئدس حداقل در 87 نقطه کشور در حال انجام است.»

خبرگزاری مهر

یک کارشناس گفت: مینی‌اپ همستر کامبت یک بازی رایانه‌ای نیست زیرا بازی‌ها اهداف و قوانین مشخص دارند اما در فرایند گیمیفیکیشن، تنها وظایف امتیازدار یا پاداش‌دار مورد استفاده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درگذشت بازیگر فیلم تحسین‌شده درخشش ساخته استنلی کوبریک در سن 75 سالگی موجی از ناراحتی را در بین هواداران این فیلم به دنبال داشت. علت مرگ او عوارض ناشی از بیماری دیابت اعلام شد. اما در حال حاضر کدام بازیگران معروف از این بیماری رنج می‌برند و برای مبارزه با آن چه تغییری در سبک زندگی خود ایجاد کرده‌اند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس استان تهران، از آماده‌باش اورژانس تهران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تاکنون بیش از 2 هزار تست انجام شده که تنها 16 مورد مثبت ابتلا به تب دنگی در استان قطعی شده است.