پنج‌شنبه 3 آبان 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی اندازه دو وزارت خانه کار دارد از این رو مدیر آن باید غیر سیاسی بوده اما با فضای سیاسی تعامل داشته باشد تا کار را پیش ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت روان نه تنها بر کیفیت زندگی فردی تأثیر مستقیم می‌گذارد، بلکه بر روابط اجتماعی و عملکرد جامعه نیز اثرگذار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از جنایت جدید اسرائیل در جبالیا در شمال غزه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سالاری: مشکلات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی رفع می‌شود سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: با یک عزم ملی و فرابخشی می‌شود به سمت درمان رایگان حرکت کرد. مراسم معارفه مصطفی سالاری به عنوان سرپرست جدید سازمان تأمین اجتماعی امروز با حضور احمد میدری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که تعداد شهدای جنگ غزه به بیش از 42 هزار نفر رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: با یک عزم ملی و فرابخشی می‌شود به سمت درمان رایگان حرکت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیمین کاظمی، پزشک و جامعه شناس مطرح کرد؛ سرمایه‌های پزشکی در دست عده‌ای خاص قرار گرفته که بیمارستان‌ها و دستگاه‌های پزشکی را در اختیار دارند و باقی پزشکان هم برای آنها کار می‌کنند. پزشکی نباید به عنوان یک تجارت در نظر گرفته شود. این خصوصی‌سازی‌ها اینگونه بی‌مهار و افسارگسیخته گسترش پیدا نکند و بخش دولتی باید تقویت شود.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: لازمه مواجهه امروز با تحولات نو در دنیا خیزش جدید علمی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه‌ای که برخی از اعضای کمیسیون اجتماعی با رئیس سازمان بهزیستی و سازمان هددفمندی یارانه‌ها داشتیم، رئیس این سازمان قول داد که مستمری مددجوان بهزیستی که مستمری آنها قطع شده بود در مهر ماه پرداخت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از وعده رئیس سازمان بهزیستی در مورد پرداخت مطالبات مددجویانی که مستمری آنها قطع شده بود خبر داد.

وب‌گاه الف

مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، صبح روز شنبه 21 مهرماه با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

آئین رسمی آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی طبق روال سنوات گذشته، با حضور مسعود پزشکیان و جمعی از استادان، دانشجویان و مدیران و دست‌اندرکاران آموزش عالی کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

سالمندان با حضور در افتتاحیه همایش «سالم پیر شویم»، با مراقبت‌های دوران سالمندی و سبک زندگی سالم آشنا شدند.