شنبه 8 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه بر ضرورت یافتن راه حل دائمی برای بحران در غزه تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پنج مورد جنایت طی 24 ساعت گذشته، 51 شهروند فلسطینی را شهید و 75 نفر دیگر را زخمی کرد.

وب‌گاه فرارو

محققان کالج دارتموث چندین نوع غذای دریایی را آزمایش کردند و نمونه‌ها نشان دادند که میگو و خرچنگ حاوی سطوح خطرناکی از PFAS (به ترتیب حدود 1.74 و 3.30 نانوگرم در گرم) هستند که یک سم است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت هفته سلامت در قطعه 50 بهشت زهرا (س) تهران از خانواده شهدای مدافع سلامت تجلیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریزها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادن آن.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد. دشمن دست روی موضوع مهمی برای شکستن ما قرار داده است، اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.» یک پرستار در بیمارستان چالوس مورد ضرب و شتم قرار گرفت به گزارش عرشه آنلاین، رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد، بعضی از خاکریزها تعیین کننده است چه حفظ آن و چه از دست دادن آن.

وب‌گاه فرارو

«همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.»

خبرگزاری تسنیم

بررسیها نشان میدهد مجموع دو پرداختی به اقشار محروم، یعنی یارانه نقدی و مستمری نهادهای حمایتی نسبت به خط فقر کفایت نمی نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. کلید اولیه آزمون سراسری سال 1403 از تاریخ سه شنبه 11 اردیبهشت جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد. دفترچه سوالات اختصاصی گروه های «علوم ریاضی» و «علوم انسانی»؛ هنر؛ زبان و علوم تجربی کنکور 1403 در سایت سازمان...

وب‌گاه فرارو

در حالی که تخم مرغ و پنیر می‌توانند ترکیبی خوشمزه و رضایت‌بخش باشند، توجه به نگرانی‌های بالقوه سلامت و اتخاذ رویکرد متعادل برای رژیم غذایی کلی شما ضروری است. متناسب با انتخاب مواد غذایی خود به نیاز‌های غذایی منحصربه‌فرد خود برای حفظ الگوی غذایی سالم و لذت‌بخش مهم است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس تقسیم بندی بودجه حداقل به پنج دستگاه اعتبارات مختلف سالیانه مرتبط با رفع فقر تخصیص داده می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای عالی کار گفت: بسیاری از کارفرمایان مدعی رعایت نکات ایمنی به نصب تابلوی اخطار و شارژ کپسول آتش نشانی اکتفا می‌کنند اما متخصص ایمنی و بهداشت محیط استخدام نمی‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تخصیص امتیازهای ویژه اقتصادی به گروهی خاص از مردم، سنتی است که پایه‌گذار آن، رئیس جمهور دولت ششم بوده‌است و تا امروز مسئولان در این راه سنت‌شکنی نکرده‌اند و اخیرا نیز امتیاز ویژه‌ای برای واردات خودرو به ایثارگران تعلق گرفته‌است.