شنبه 6 مرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه فرارو

تیرگی رنگ پوست صورت می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که خوشبختانه بیشتر آن‌ها قابل پیشگیری هستند یا به‌راحتی درمان می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این نمایشگاه شامل 52 عکس در اندازه‌های 50 × 70 سانتی متر، 100 × 150، 100 × 70 و 30 × 40 سانتی متر است که از سال 1399 تا 1402 توسط عکاسان طاهره بابایی و تهمینه رحمانی به ثبت رسیده است. طاهره بابایی که از عکاسان نمایشگاه «مجلسِ پرده‌نشینان» است درباره عکاسی از روضه‌های خانگی خاطراتش از محرم سال 1398 را بازگو میکند و می‌گوید: به دنبال نشان دادن قاب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با هدف آشنایی با فناوری‌های نوظهور و کاربرد آن‌ها در آموزش و یادگیری، شناخت چالش‌ها و قابلیت و ایجاد محیط تعاملی و همکاری و نیز روش‌های سنجش و ارزشیابی مبتنی بر فناوری‌های نوظهور، اولین همایش ملی هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری با حمایت ستاد توسعه علوم و فناروی‌های شناختی در تهران برگزار می‌شود. دراین همایش هوش مصنوعی و علوم شناختی، آموزش پزشکی و...

وب‌گاه تابناک

«خوشبختانه بر خلاف بسیاری بیماری‌های عفونی دیگر، تب دنگی نمی‌تواند به صورت مستقیم از یک فرد به فرد دیگر منتقل شود و از راه گزش پشه می‌تواند به افراد سالم منتقل شود»

وب‌گاه عصر ایران

به گفته مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو مصرف ماهانه وارفارین بیماران قلبی در کشور به صورت متوسط نزدیک 4 میلیون عدد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرتضی نظری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم، برگ‌هایی از عملکرد مدیران دولت سیزدهم را روی میز می‌چیند؛ اسنادی از انتصاب‌های رابطه‌ای و دوستانه، اسنادی از عزل‌های تنبیهی، اسنادی از تصمیم‌های غیرکارشناسانه که توسط نامدیرها اتخاذ شد. مرتضی نظری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش...

وب‌گاه فرارو

مرتضی نظری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم، برگ‌هایی از عملکرد مدیران دولت سیزدهم را روی میز می‌چیند؛ اسنادی از انتصاب‌های رابطه‌ای و دوستانه، اسنادی از عزل‌های تنبیهی، اسنادی از تصمیم‌های غیرکارشناسانه که توسط نامدیرها اتخاذ شد.

وب‌گاه فرارو

ویتامین D با ایجاد افزایش جذب فسفر و کلسیم از روده‌ها و کاهش دفع از کلیه به متابولیسم استخوان‌ها کمک می‌کند. این ویتامین محلول در چربی است و به رشد و استحکام استخوان‌ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند.

وب‌گاه گسترش

متقی فر، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش گفت: از جمله مشکلاتی که زوج‌های جوان درباره دریافت وام ازدواج از آن شکایت دارند؛ پرداخت نشدن یک ماهه وام ازدواج بعد از تکمیل مدارک و همچنین موضوع ارجاع به شعبه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از میانجیگران مصر و قطر خواست تا با دولت آمریکا و سایرین برای توقف قتل عام اشغالگران در نوار غزه، آنچه لازم است انجام دهند.

وب‌گاه فرارو

«در برخی موارد هم خود فرد احساس می‌کند که در این کار موفق نیست یا در حیطه دیگری جذابیت‌های مالی بیشتری برایش وجود دارد. شاید نزدیک به 2000 نفر دندانپزشک در کشور ما جذب کار‌های اداری و سایر کار‌ها شده‌اند، یا مسئله ناتوانی در انجام درمان یا نخواستن این کار برایشان مطرح است.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمار شهدای حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه به 90 نفر رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح دارویار آمد که مشکلات بازار دارویی کشور کاهش یابد و طرفین ماجرا اعم از تولید کننده و مصرف کننده دارو؛ بتوانند از مزیت‌های این طرح بهره‌مند شوند که به نظر می‌رسد اینگونه نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیراندازی عصر شنبه به وقت محلی به دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا هنگام سخنرانی او در جمع هوادارانش در باتلر پنسیلوانیا و مجروح شدنش در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به سرعت به خبر یک رسانه های آمریکایی تبدیل شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به اهمیت برنامه نظام مراقبت بیماری‌های منتقله از پشه آئدس، تب دنگی، چیکونگونیا و زیکا و همچنین قرارگیری ایران بر روی کمربند آئدس، عملیات تله‌گذاری شناسایی این حشره در پایانه مسافربری شرق تهران کلید خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این که هم اکنون 40 شهر ایران درگیر پشه آئدس هستند، گفت: تخم این پشه تا یک سال و نیم می‌تواند زنده بماند.