شنبه 6 مرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه عصر ایران

اگرچه مطالعاتی که نفخ را با کمبود ویتامین D مرتبط می‌کنند بسیار کم هستند اما برخی شواهد نشان می‌دهد که سطوح پایین ویتامین D ممکن است با برخی از اختلالات گوارشی که نفخ علامت آن است، مرتبط باشد.

خبرگزاری مهر

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف تریاک در فرودگاه امام خمینی (ره)، خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موز خواص بی شماری دارد اما این میوه پرخاصیت را نباید در کنار برخی از خوراکی ها خورد موز خواص بی شماری دارد اما این میوه پرخاصیت را نباید در کنار برخی از خوراکی ها خورد به گزارش عرشه آنلاین؛ موز، یکی از میوه‌های مغذی است که منبع غنی از پتاسیم و آنتی‌اکسیدان‌ها محسوب می‌شود. خوردن موز برای کودکان، ورزشکاران و افرادی که نگران تناسب اندام شان هستند، مفید است. این میوه در بهبود عملکرد دستگاه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول اف‌بی‌آی اعلام کرد: اف‌بی‌آی «توماس متیو کروکس» 20 ساله، از بتل پارک پنسیلوانیا را به‌عنوان سوژه‌ای که در تلاش برای ترور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در 13 ژوئیه در باتلر پنسیلوانیا دست داشت، شناسایی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سم زدایی بدن به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن سموم و مواد زائد از بدن دفع می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: طی هفته گذشته 13.7 میلیون عدد وارفارین در کشور توزیع شده است و در هفته اول مرداد نیز 10 میلیون عدد از این دارو در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

کارشناس اداره کنترل بیماری‌های منتقله توسط ناقلین از شناسایی بیش از 10 هزار مورد ابتلا به مالاریا طی سال گذشته خبر داد و گفت: همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان باعث ورود مخازن انگلی بیماری به کشور شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با اشاره به این‌که در حال حاضر دپوی شیرخشک در کشور زیاد است، گفت: کنترل روزانه خروجی شرکت‌های تولید و توزیع کننده شیرخشک انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذاودارو با تأکید بر اینکه در حال حاضر دپوی شیرخشک در کشور زیاد است، در عین حال بر کنترل روزانه خروجی شرکت‌های تولید و توزیع کننده شیرخشک تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک شاهد سوءقصد به ترامپ ادعا کرد: دو بار تلاش کردم تا به یک افسر پلیس درباره تیرانداز پیش از شلیک، اطلاع دهد، اما او اهمیتی نداد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدامات پیشگیرانه برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

سویا و محصولات سویا سرشار از ایزوفلاون هستند که نشان داده شده است حافظه را درکودکان و بزرگسالان بهبود می‌بخشد.

وب‌گاه فرارو

شامگاه 27 خرداد مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های مشهد به بازپرس کشیک قتل و تیم جنایی اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان