شنبه 1 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی سه دستگاه وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد بیانیه‌ای در خصوص عملیات وعده صادق منتشر کردند. این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یَا أَیُهَا الَذِینَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَذِینَ یَلُونَکُم مِنَ الکُفَارِ وَلیَجِدُوا فِیکُم غِلظَهً وَاعلَمُوا أَنَ اللَهَ مَعَ المُتَقِینَ‌ای اهل ایمان، با کافران...

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به استان سمنان، مرکز خدمات جامع سلامت و محل زیست پزشک روستای میقان از توابع شهرستان شاهرود با حضور بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تأکید کرد ارتش اسرائیل ضمن ارتکاب عمدی جنایات و کشتار وحشیانه در نوار غزه، اقدام به اعدام مستقیم کادر درمانی و بیماران در بیمارستان شفا و بیمارستان های شمال غزه کرد.

وب‌گاه فرارو

استرس مزمن می‌تواند بر عملکرد تیروئید تأثیر منفی بگذارد و خستگی را تشدید کند؛ تمرین تکنیک‌های کاهش استرس مانند: مدیتیشن، یوگا و تمرکز حواس می‌تواند مفید باشد.

خبرگزاری دانشجو

کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته جلسه داشتند که در این گزارش جزئیات جلسات کمیسیون‌ها و مصوبات آن‌ها را می‌خوانیم.

وب‌گاه عصر ایران

علم الهدی: اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است که در جامعه شکل گرفته و براساس آن، جوانان تا زمانی که به استطاعت نرسند، ازدواج نمی‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت غزه امروز (پنج‌شنبه) در صد و نود و پنجمین روز جنگ از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه به 34 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سومین سالگرد درگذشت نادر دست نشان در قائمشهر برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت از اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به عنوان یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه الف

قانون اصلاح قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در روزنامه رسمی کشور منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران اعلام شد.

وب‌گاه عصر ایران

خاطره تلخ ژیلا صادقی از برنامه «دورهمی» مهران مدیری مورد توجه قرار گرفته است. ژیلا صادقی در برنامه برمودا گفت: من بعد از برنامه «دورهمی» خیلی آسیب دیدم. من اگر در «دورهمی» خیلی شاد بودم، واقعاً شاد نبودم. چون مردم در دوران کرونا در شرایط بد بودند، دلم نمی‌خواست از غصه‌هایم بگویم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اداره پیشگیری و مقابله با قاچاق فراورده های سلامت اداره کل بازرسی سازمان غذا و دارو، از کشف مقادیر قابل توجهی ایمپلنت قاچاق در دو مطب در تهران خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد حسینی معاون امور پارلمانی دولت درباره آخرین وضعیت لایحه حجاب و عفاف بیان کرد: در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است و امیدواریم به زودی نهایی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طالبان بار دیگر نگرانی‌ها در مورد تهدیدهای امنیتی از خاک افغانستان را رد و تاکید کرده است که خاک افغانستان «علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهردار منطقه 2 گفت: 27 پروژه شهری منطقه‌ای و محله‌ای با هدف کسب رضایت شهروندان، ساخت شهر زیست‌پذیر و ارتقاء زیست شهری احداث می‌شود و در قالب پویش افتخار و امید به بهره‌برداری می‌رسد.