پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه خبر آنلاین

در جوامع غربی، بیشتر مردم معتقدند که کودکان امروزی نسبت به والدینشان در گذشته، شانس بهتری در زندگی نخواهند داشت. جوانان نیز از مسائلی مثل مشکلات در خرید مسکن و تغییرات آب و هوایی نگرانند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

وب‌گاه گسترش

در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، یاسر عبداللهی‌عابد، اعلام کرد که در سال 1402، مبلغ 2850 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای 14 هزار متقاضی و 644 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای 11 هزار و 300 متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد. این مبالغ به متقاضیان مربوطه تسلیم شده و در راستای تسهیل فرآیند ازدواج و فرزندآوری...

وب‌گاه عصر ایران

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف ترین داروهای تامینی سال 1402 از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده‌اند.

وب‌گاه فرارو

بشر در طول تاریخ از رنگ‌ها در زمینه‌های متفاوتی بهره برده است که از مهمترین موارد استفاده آن، بهره گیری در زمینه درمانی است. در فرهنگ دیرین کشورهایی، چون مصر و چین کروموتراپی یا رنگ درمانی جایگاه ویژه‌ای داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حاجی‌دلیگانی گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا 1400 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر صدور مجوز‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی گفت: در 5 سال گذشته 4 هزار و 800 درخواست مجوز شروع فعالیت دامداری و پرورش طیور داشته ایم که به دلیل نداشتن فاصله طولی و جرائم تایید نشده و امکان شروع برای فعالیت این بخش‌ها فراهم نشده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین باباپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند. وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خضریان گفت: در آخرین جلسه کمیسیون اصل نود مقرر شد دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ظرف یک ماه نسبت به ارائه برنامه جامع توسعه نان کامل اقدام کند.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس آرایشی سازمان غذا و دارو با اشاره به افزایش استفاده از رژ لب در خانم‌ها گفت: این فرآورده آرایشی مواد مضر زیادی همچون فلزات سمی سنگین، سرب، کادمیوم، جیوه و آنتیموان در خود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی، به بیماران نیازمند عضو اهدا شد. اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی، به بیماران نیازمند عضو اهدا شد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت گفت: برای نخستین بار در کشورمان اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی، به بیماران نیازمند عضو اهدا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه 60 سالگی معتقدند که پیری از 75 سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری 2 نفر اراذل و اوباش خبر داد که اقدام به تخریب خودرو شهروندان کرده بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که مناطق مختلف کرانه باختری همچنان عرصه داغ درگیری فلسطینیان با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست است، صبح امروز منابع رسانه‌ای از شهادت یک زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری خبر دادند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اداره کل امور مدنی از شهادت «میمونه عبدالحمید خراحشه» زن 20 ساله فلسطینی...

وب‌گاه فرارو

آیا دختران و پسران جوانی که طی این سال‌ها اقدام به استعمال قلیان اکسیژن کرده و می‌کنند، می‌دانند که عملاً در حال شرکت در "طرح مطالعاتی" وزارت بهداشت هستند تا وزارت بهداشت از طریق این افراد به عوارض پیدا و پنهان استعمال قلیان اکسیژن پی ببرد؟!