شنبه 6 مرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی روزهای اخیر، شایعات زیادی درباره شیوع بیماری جذام در کشور مطرح شده، همزمان بازار رد و تکذیب‌ها از سوی مقامات وزارت بهداشت داغ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دیوان عدالت اداری به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشت. رئیس دیوان عدالت اداری به وزیر آموزش و پرورش نامه نوشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس دیوان عدالت اداری در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش بر اجرای کامل رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری درباره حقوق دانشجو معلم‌ها تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

سردار قربانی، رییس فدراسیون تیراندازی، در گفتگو با دانشجو درباره به‌روزرسانی تجهیزات اظهار داشت: تیم ملی ایران، به خصوص در رشته تیراندازی، نیاز دارد که تمام تجهیزات آنلاین و به‌روز باشند تا بتواند در رقابت‌های جهانی به خوبی عمل کند. این تجهیزات باید در اختیار افرادی قرار گیرد که تخصص لازم را دارند. نمی‌توان به هر کسی اسلحه‌ای به ارزش یک میلیارد تومان داد که نداند چگونه از آن استفاده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترمینال‌های مسافربری در شهرستان‌ها امکان ارسال بار را به نقاط مختلف ایران فراهم کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی داراب گفت: «یکی از اراذل و اوباشی که شب چهارم محرم سال‌جاری با خودرو به هیئت عزاداری حمله و سپس اقدام به تهدید کرده بود، دستگیر و روانه دادسرا شد.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت هورسان انرژی نوین ایرانیان با هدف پایه‌گذاری نگاهی نو به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در سطح ملی و منطقه‌ای تأسیس شده است. این شرکت با بهره‌گیری از متخصصان توانمند فنی و علمی قادر به ارائه خدمات مختلف در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر است. تیم فنی، مهندسی و اجرایی شرکت با بهره‌مندی از کارآمدترین متخصصانی که سال‌ها در صنایع مختلف کشور مشغول به فعالیت...

خبرگزاری تسنیم

با توجه به بررسی‌های انجام شده، معافیت‌های مالیاتی، هزینه‌های قابل قبول و بخشودگی‌ها در ایران شرایط مطلوبی ندارد و معافیت‌های بی مورد علاوه بر کاهش درآمد مالیاتی دولت و افزایش کسری بودجه، آثار نامطلوبی بر کارایی اقتصاد برجای گذاشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسافری که 20 کیلوگرم تریاک در بسته غذای حیوانات جاسازی کرده بود در فرودگاه امام خمینی (ره) شناسایی و بازداشت شد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی گفت: در برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره‌وری در آموزش علوم پزشکی به دنبال ماموریت محور کردن دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عامل حمله وحشیانه با خودرو به هیئت عزاداری در فارس دستگیر شد عامل حمله وحشیانه با خودرو به هیئت عزاداری در فارس دستگیر شد به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی داراب گفت: یکی از اراذل و اوباشی که شب چهارم محرم سال جاری با خودرو به هیئت عزاداری حمله و سپس اقدام به تهدید کرده بود دستگیر و روانه دادسرا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 20 کیلوگرم مواد مخدر تریاک در فرودگاه امام خمینی (ره)، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اجرای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انجام اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران تهران برای کنترل "پشه آئدس" در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان