پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه عرشه آنلاین

9 اصل طول عمر مردم سنگاپور عبارتند از: حرکت طبیعی در زندگی روزمره؛ داشتن هدف؛ داشتن روتین‌هایی برای کاهش استرس؛ توقف غذا خوردن تا مرز 80 درصد سیری؛ مصرف بیشتر غذاهای گیاهی؛ عضویت در یک جامعه؛ حفظ روابط نزدیک با عزیزان و احاطه شدن توسط افرادی با عادات سالم سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند. دان بوتنر، ابداع‌کننده اصطلاح «مناطق...

وب‌گاه مشرق نیوز

رستگاری سریالی است که علناً و آشکارا می‌خواهد روایت زندگی و بحران‌هایش از چشم افشاگر اسلام و اسلام انقلابی و فسادستیز و عدالت‌محور بیان شود!

وب‌گاه فرارو

ادامه فعالیت دکتر رضا ملک‌زاده با تایید وزارت بهداشت و طبق آیین‌نامه اعضای هیات علمی مبنی بر فعالیت اساتید ممتاز تا سن 80 سالگی بر اساس نیاز‌های آموزشی و پژوهشی، تمدید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادامه فعالیت دکتر رضا ملک‌زاده با تایید وزارت بهداشت و طبق آیین‌نامه اعضای هیات علمی مبنی بر فعالیت اساتید ممتاز تا سن 80 سالگی بر اساس نیازهای آموزشی و پژوهشی، تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ادامه فعالیت دکتر رضا ملک‌زاده با تایید وزارت بهداشت و طبق آیین‌نامه اعضای هیات علمی مبنی بر فعالیت اساتید ممتاز تا سن 80 سالگی بر اساس نیازهای آموزشی و پژوهشی، تمدید شد.

وب‌گاه فرارو

رژیم گرفتن به امری رایج تبدیل شده؛ اما اغلب افرادی که وارد پروسه رژیم می‌شوند، شکست می‌خورند و دلایل متعددی سبب شکست افرادی می‌شود که وارد پروسه رژیم گرفتن شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقدادی بیان کرد: در فاصله بین افطار تا سحر از نوشیدنی‌های مناسب مانند شربت خاکشیر، شربت آبلیمو و سکنجبین استفاده شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صدیقه مقدادی با بیان اینکه باید افطار با آب گرم یا چای کمرنگ باز شود، افزود: هرگز افطار را با آب سرد باز نکنید زیرا سبب ضعف گوارشی می شود.

خبرگزاری دانشجو

سید محمد پاک‌مهر، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: مجلس دوازدهم باید برای حل مشکلات معیشتی مردم گام بردارد. وی افزود: کمبود زیرساخت‌ها، یکی از مشکلات اصلی حوزه بهداشت و درمان است و توزیع عادلانه امکانات و خدمات بهداشتی و درمانی در سراسر کشور، ضرورتی انکارناپذیر است. پاک مهر با تاکید براین نکته که مجلس دوازدهم باید برای رفع کمبود...

وب‌گاه گسترش

نگرانی های زیادی در رابطه با قیمت خودرو در سال جدید وجود دارد و حالا پیش بینی های اخیر بر این تشویش افزوده است.

وب‌گاه عصر ایران

متخصصان طب سنتی بر این باورند که مویز طبیعتی گرم و خشک دارد. مویز سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی است و از این رو خواص و فواید شگفت انگیزی دارد.

وب‌گاه فرارو

تنها چیزی که نیاز دارید یک کلم و نمک است تا محصول تخمیری خود را درست کنید. اگر می‌خواهید سلامت روده و هضم خود را بهبود بخشید مواد غذایی تخمیر شده را مصرف کنید. آیا می‌دانستید این نوع مواد غذایی می‌توانند فواید دیگری نیز برای سلامتی تان داشته باشند؟ از جلوگیری از طاسی گرفته تا درخشندگی پوست تان.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند پس از باخت برابر آلمان در گفتگویی به انتقاد از تصمیم جدید یوفا پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سنگاپور جدیدترین «منطقه آبی» جهان است؛ مکانی که مردم در آن زندگی طولانی‌تر و سالم‌تری دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: تا دستیابی به نتیجه نهایی تحقیقات درباره حمله تروریستی به سالن کنسرت در شهرکروکوس باید "کمی صبور باشیم".