شنبه 6 مرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این که هم اکنون 40 شهر ایران درگیر پشه آئدس هستند، گفت: تخم این پشه تا یک سال و نیم می‌تواند زنده بماند.

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: با راه اندازی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در سال 1402 شاهد کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران بوده‌ایم.

خبرگزاری مهر

در پی بازسازی داروخانه شبانه روزی مرکزی هلال احمر، مراجعین با رفاه بیشتر و مدت زمان انتظار کمتری داروهای خود را دریافت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چابهار اعلام کرد که شهرستان چابهار آلوده‌ترین شهر کشور از نظر وجود پشه ناقل بیماری تب دنگی است.

وب‌گاه تابناک

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چابهار گفت: شهرستان چابهار آلوده‌ترین شهر کشور از نظر وجود پشه ناقل بیماری تب دنگی بوده و تقریباً در تمام شهر چابهار، مرکز دشتیاری و کنارک، پشه مستقر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری درباره همه گیری ویروس تب دنگی هشدار داد رئیس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری درباره همه گیری ویروس تب دنگی هشدار داد به گزارش عرشه آنلاین؛ دکتر سید علیرضا ناجی، رئیس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در هر صورت باید مواظب هم گسترش در واقع آن بندهایی که باعث انتقال...

وب‌گاه عصر ایران

معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در این جلسه مقرر شد که برنامه‌ریزی لازم برای تمامی آموزش‌ها در خصوص مقابله با این پشه از طریق دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از انهدام باند گوریل به جرم توزیع مواد صنعتی و روانگردان کنار پارک‌ها و اتوبان‌ها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در آستانه روز بهزیستی و تامین اجتماعی طی یادداشتی نوشت: کاهش آسیب‌های اجتماعی این قشر جز با اقدامات حرفه‌ای و مداخلات تخصصی و اهتمام ملی میسر نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول عربستان برای جبران کسری بودجه خود نیاز به نفت 100 دلاری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مصطفی بابایی با بیان اینکه بهزیستی در دولت سیزدهم 4 شعار مردمی سازی، شفافیت، کارایی و هوشمند سازی را در برنامه‌های خود دنبال کرد، گفت: عناوین روز‌های این هفته به ترتیب بهزیستی و خدمات فراگیر، بهزیستی و ظرفیت سازی اجتماعی، بهزیستی، توانبخشی و توانمندسازی، بهزیستی و هوشمندسازی خدمات، بهزیستی و سلامت اجتماعی، بهزیستی، حمایتگری و تحکیم خانواده و بهزیستی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تا این لحظه، 38 هزار و 584 نفر در پی جنگ غزه به شهادت رسیده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با افزایش موارد گزارش شده از تب دنگی، لازم است اصولی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری به ویژه برای مسافران به مناطق آلوده و پرخطر این بیماری، رعایت شود. تب دنگ یا دانگ یک بیماری ویروسی است که توسط گزش پشه آئدس منتقل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تب دِنگی چیست و احتمال ابتلای مسافران چه قدر است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از انهدام باند گوریل به جرم توزیع مواد صنعتی و روانگردان کنار پارک‌ها و اتوبان‌ها خبر داد.