شنبه 29 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری میزان

یک بازیگر پیشکسوت عرصه بازیگری گفت: من یک بار تجربه ابتلا به کرونا را داشتم و خیلی اذیت شدم اما برای حضور در سریال تلویزیونی «در کنار پروانه‌ها» خودم را به خداوند متعال، قرآن کریم و «امام حسین (ع)» سپردم چراکه مضمون این سریال قرآنی بود و برایم خیلی اهمیت داشت.

خبرگزاری ایسنا

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد که در ترم جدید خوابگاه‌ها را بازگشایی نکرده‌ایم و فقط دانشجویانی که از قبل ساکن خوابگاه بوده‌اند، اسکان دارند.

خبرگزاری دانا

تزریق واکسن کرونا در مراکز تعیین شده در اصفهان با رعایت فاصله اجتماعی و در آرامش کامل در حال اجرا می‌باشد.

وب‌گاه عصر ایران

برای بازگشایی مدارس لازم است هر دو دز واکسن تزریق شود، بنابراین توصیه ما این است که دانش آموزان به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و به این ترتیب واکسیناسیون آنها نیز آغاز و انجام شود.

خبرگزاری مهر

ملی‌پوش والیبال نشسته ایران با تاکید بر مصائبی که به خاطر قد 2 متر و 44 سانتی‌متری دارد، گفت: اینکه گفته می‌شود دومین مرد بلند جهان هستم هیچ اهمیتی برایم ندارد وقتی از زندگی عادی دور هستم.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی فوتبال امید بعد از ناکامی در صعود به المپیک 2020 و بیش از یک سال و نیم تعطیلی، بالاخره تمرینات خود را برای حضور در مسابقات آتی زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا شروع کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشمندان پاکستانی به تاثیر خارق العاده مصرف یک نوشیدنی در پایین آوردن فشار خون پی بردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشکنی‌های چشم‌بادامی‌ها که میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا هستند همچنان علیه تیم ملی کشورمان ادامه دارد و حتی فدراسیون جهانی هم قدمی برای رفع این مشکل برنداشته.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان بهداشت جهانی بارها اعلام کرده سویه جدید دلتا کودکان را درگیر می‌کند حال با این شرایط و در حالیکه هیچ واکسنی برای بچه ها نیست بازگشایی مدارس بسیار خطرناک خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

از نگاه استاندار خوزستان برداشت می‌شود که سعی دارد مرزهای استان را از امنیتی به اقتصادی تبدیل کند که با این نگاه می‌توان از بیکاری منطقه کم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با اینکه مدتها از شیوع نوع دلتا در کشورهای مختلف می‌گذرد، همچنان ابهامات زیادی درباره این ویروس وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فوق تخصص گوارش گفت: هر بیماری در این دوران با علائمی شامل دل درد، اسهال، استفراغ و بی‌اشتهایی به پزشک مراجعه کرد باید به فکر ابتلا به کرونا باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس مدعی شده است هرچه مجلس مصوب کند، وزیر ارتباطات می‌پذیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کسانی که دست به "تحریم انتخابات مجلس یازدهم" در سال 98 زدند، امروز نگران سطح کارآمدی مجلس شده‌اند. این رویکرد غیر قابل قبول، جای تأملات بسیاری دارد.