پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از شروع مطالعه بالینی یک واکسن ایرانی کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: با بهبود نسبی وضعیت شیوع ویروس کرونا بدنبال اجرای طرح محدودیت‌ها و همکاری خوب مردم، اینک تمام شهرستان‌های این استان به سطح هشدار و وضعیت نارنجی بازگشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - والری ژیسکاردستن رئیس جمهوری پیشین فرانسه بدلیل ابتلا به کرونا در سن 94 سالگی درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - محسن مصباح دبیر خلاق دبیرستان های شهرستان سیرجان در روزهای کرونایی که آموزش حضوری در مدارس تعطیل شده، با راه اندازی کارگاه (استودیوی) تدریس مجازی در منزل مسکونی خود، دانش آموزان را مجذوب درس خواندن کرده است.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - جانشین رئیس ستاد کرونا در گیلان گفت: دو شهر تالش و آستارا بخ شهرهای قرمز گیلان از نظر شیوع کرونا و آمار مبتلایان به کووید 19 افزوده شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس انجمن کشتی کارگران کشور از توقف فعالیت های کشتی کارگری در طول سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - کم توجهی و سهل انگاری برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم برخی شهرهای گلستان از جمله "گنبدکاووس، بندرگز، گمیشان، علی‌آبادکتول و مراوه‌تپه" طی 2 هفته گذشته سبب شد تا وضعیت این شهرها از نارنجی و هشدار شیوع کووید19 به رنگ قرمز تغییر کند.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - همه می‌دانیم که معلولیت محدودیت نیست، اما برای توانمندکردن افراد معلول جامعه چه باید کرد تا آنان نیز زندگی عادی خود را داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون مشارکت ها، اشتغال، مسکن و مراکز غیردولتی بهزیستی استان بوشهرگفت: 530 میلیون تومان کمک بلاعوض تا آبان ماه به معلولان اجاره نشین این استان پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: میزان مطالبات این شرکت از نیروگاه شهید رجایی، صنایع تولیدی و مشترکان خانگی و تجاری 1200 میلیارد ریال است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معلولان قزوینی برای حضور در جامعه با مشکلات زیادی روبه رو هستند اما مهم ترین این مشکلات اشتغال، ازدواج و مناسب سازی معابر می باشد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - «من را با معلولیتم باور کنید» جمله‌ای است که خبرنگار معلول بیرجندی با خود تکرار می‌کند و آرزو دارد روزی کل جامعه آن را بپذیرد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - بازار تاریخی ارومیه با آغازمحدودیت‌های جدید کرونایی برای دومین بار در سال جاری به حالت تعطیلی کامل درآمد که در طول عمر این بازار کم سابقه است؛ کاری که جنگ و غارت، تحصن و اعتراض و شیوع بیماری کمتر توانسته بود این کار را سبب شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - از روز اول معلولیت صرفا برایم مطرح نبود، فکر می‌کردم برای انجام کارها باید نسبت به بقیه بیشتر تلاش کنم، اما با گذشت زمان، با نگاه و برخورد دیگران روحم آزرده‌تر از جسمم شد و روی دیگر زندگی یک معلول برابر من رخ‌نمایی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه جان هاپکینز بامداد پنجشنبه اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته بیش از 2700 نفر در آمریکا بدلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که از ماه آوریل تاکنون بی‌سابقه است.

خبرگزاری ایسنا

دو هفته از اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا سپری شده و در ارزیابی های جدید بسیاری از شهرهای قرمز به حالت نارنجی و زرد تغییر وضعیت داده اند و از روز شنبه نیز قرار است تا محدودیت ها متناسب با وضعیت جدید شهرها اعمال شود، اما طبق تاکید وزارت کشور اجرای طرح هوشمند مدیریت کرونا زمان ندارد.