پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

یزد _ ایرنا _ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: 161 بیمار مبتلا به کرونا به دلیل شرایط حاد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه از تبدیل وضعیت بحرانی شهرستان به وضعیت هشدار خبر داد و گفت: برای کاهش آمار مبتلایان طرح استفاده اجباری از ماسک در اماکن عمومی و ممانعت از خروج مبتلایان به بیماری کووید 19 از منزل، با اجرای طرح ردیابی هوشمند اجرایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - روسیه در یک نشست وبیناری با حضور نمایندگان روسیه در سازمان ملل، نخستین واکسن کرونا ساخت این کشور به نام «اسپوتنیک وی» را برای مجمع عمومی این سازمان رونمایی کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلان‌شهر تهران با اشاره به کاهش 30 درصدی استفاده از حمل و نقل عمومی در تهران، از استمرار برخی محدودیت‌های کرونایی در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروا سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمع با واکنش جدی و آمیخته با قاطعیت آقا روبه‌رو می‌شود: «نه! بر نمی‌دارم!» حرف ماسک است. یادداشتی آمده و یحتمل به‌دلایل فنی تصویربرداری، درخواست برداشتن ماسک را از آقا کرده. فضای جلسه به‌خودی‌خود همین‌جور سنگین است، جدیت خود آقا هم این سنگینی و ثقل را دوچندان کرده، طوری که وقتی یادداشت مزبور رسید (فاصله‌ها بسیار زیاد بود و طبق منطق ما برداشتن ماسک...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: 840 هزار میلیارد تومان بودجه درنظر گرفته شده برای سال 1400 است که از این رقم 23 درصد از طریق فروش نفت تامین خواهد شد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فعالیت‌های غیرحضوری دانشگاه‌ها بعد از پاندمی کرونا هم ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - فرمانده انتظامی گناباد از کشف 197 کیلو و 770 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی پلدختر گفت: 10 کیلوگرم ماده مخدر تریاک از یک خودرو سواری در ورودی این شهر کشف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فعالیت‌های غیرحضوری دانشگاه‌ها پس از پاندمی کرونا نیز ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

بلگراد - ایرنا - کتاب «ایران اکنون» که روایتی مصور از تمدن، جاذبه‌های تاریخی، فرهنگ عمومی و معرفی صنایع دستی ایران است به زودی در کرواسی منتشر خواهد شد و در دسترس علاقمندان تمدن و جاذبه‌های تاریخی کشورمان قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: 334 قلم داروی قاچاق کمیاب به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان باتلاش پاسداران و بسیجیان عملیاتی نیروی زمینی سپاه کشف شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: فاز مطالعاتی واکسن کرونا در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اعلام کرد: هیچ شهری از خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار ندارد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه قوچان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 177 سری جهیزیه مشارکتی توسط بسیج سازندگی و خیران در این شهرستان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - روسای جمهور عراق و فرانسه بر تکیه به گفتگو برای پرهیز از بروز تنش ها و تقویت امنیت و ثبات منطقه ای تاکید کردند.