پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه طی اطلاع رسانی درباره ترور دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند هسته‌ای برجسته ایران، شواهد مختلفی که نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی در پشت این اقدام تروریستی بوده را تشریح کرد. در این متن یادآوری شده که نتانیاهو در آوریل 2018 از این شهید نام برده و تأکید کرده که "این نام را به خاطر بسپارید"!...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در رشته توئیتی به تشریح وضعیت زنان در لایحه بودجه 1400 پرداخت و نوشت: لایحه #بودجه_1400 که مسائل مهم کشور در موضوعات اقتصادی، اشتغال و کرونا را در نظر دارد، موضوع حمایت از اقشار مختلف زنان را غیر از حوزه عمومی، به طور خاص نیز دیده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - عضو کمیته مرکزی کلیسای مسیحیت منونایت با انتقاد از تحریم‌های آمریکا علیه مردم ایران گفت از دولت بایدن خواسته‌ایم که این تحریم‌ها را که به مبارزه با کرونا در ایران آسیب زده است، بردارد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - ویروس کرونا با احتساب 10 فوتی در 24 ساعت گذشته، از ظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه (یازدهم تا دوازدهم آذر)، از زمان شیوع تاکنون منجر به فوت 779 بیمار در استان سمنان شد.

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - طرح محله محور "شهید سردار سلیمانی" به منظور کنترل و کاهش ابتلا به ویروس کرونا با حضور سه تیم‌نظارتی و با تقسیم‌بندی‌های مراکز جامع سلامت در شهرستان اشنویه در حال اجراست. عکس: سارا معروفی

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: اطلاعات شغلی 118 هزار شهروند این استان در سامانه جامع اطلاعات بیکاران و شاغلین (سجاب) ثبت شده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون درمان وزارت بهداشت و درمان گفت: دانشکده علوم پزشکی نیاز شهرستان بروجرد است.

خبرگزاری ایسنا

امام جمعه بروجرد گفت: جامعه درمان با تقدیم ده‌ها شهید ایثار را نشان دادند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون 95 درصد افراد پرخطر در روستاهای خراسان رضوی توسط بهورزان خانه‌های بهداشت روستایی مورد غرباگری کرونا قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه امروز چهارشنبه از معاون نخست‌وزیر این کشور خواست تا از هفته آینده واکسیناسیون سراسری علیه ویروس کرونا در روسیه آغاز شود. رئیس‌جمهور روسیه در این باره گفت که پیشتر با «میخائیل میشوستین» نخست‌وزیر کشورش در خصوص میزان تولید واکسن مذکور در راستای مبارزه با ویروس کرونا گفتگو کرده است. ولادیمیر...

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - معاون وزیر بهداشت و درمان گفت: با توجه به فرسودگی بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و شهید چمران بروجرد بیمارستان جدید در این شهرستان احداث می شود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان بهشهر گفت که این شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی با همراهی مردم خارج شده و هم اکنون در وضعیت نارنجی قرار گرفته است.

خبرگزاری ایسنا

دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرار گاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا در حاشیه نشست مشترک امروز کمیته حمل و نقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و مدیران ذیربط هر سه دستگاه برگزار شد؛ با اشاره به اینکه خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا تعداد بستری ها در بیمارستان ها کاهش یافته است؛ گفت: حوزه‌های حمل...

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - مدیرکل امور عشایری خراسان شمالی گفت: 170 میلیارد ریال خسارت به عشایر استان به علت استفاده از وسایل نقلیه برای جابه‌جایی دام در شرایط کرونایی وارد شد.

خبرگزاری ایسنا

از زمان ارائه اولین لایحه بودجه دولت روحانی تا آخرین لایحه، تغییر و تحولات بسیاری در حوزه بین المللی و اقتصادی رخ داده و طبیعتا بودجه را نیز تحت تاثیر قرار داده است، اکنون نیز بودجه 1400 که برای دو دولت تدوین شده و آخرین بودجه قرن حاضر به شمار می‌رود و دخل و خرج میلیون‌ها ایرانی به آن گره خورده در حالی روانه مجلس شده که خبری از بزرگان سیاست و اقتصاد نبود، نه رئیس جمهور، نه رئیس مجلس...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر کشور در نشست مشترک کمیته حمل و نقل و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با تقدیر از مردم و رسانه‌ها گفت: خوشبختانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیماری کرونا، تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها کاهش یافته است.