پنج‌شنبه 19 مهر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محمد شریعتمداری نوشت: از 104هزار واحد مسکونی واگذار شده به افراد دارای معلولیت، 75هزار واحد آن در دولت تدبیر و امید واگذار شده است.

خبرگزاری ایسنا

ارمغان حسنی می گوید که شروع مجدد تمرینات برای بانوان در باشگاه ها سخت تر بوده چرا که باشگاه های محدودی برای حضور بانوان وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا

یکی از ابزارهای شخصی مان که می تواند ما را در معرض آلوده شدن به ویروس کرونا قرار دهد، تلفن همراه است؛ چراکه ویروس کرونا می تواند چندین ساعت بر روی سطوح باقی بماند. بنابراین بعد از هر بار بیرون رفتن از خانه نیاز است که تلفن همراه را ضدعفونی کنیم.

خبرگزاری ایسنا

همواره در مدت نیمه دوم سال هشدار کارشناسان ایمنی درباره حوادث گازگرفتگی بیشتر می شود چرا که این آمار به دو دلیل سردتر شدن هوا و بسته بودن پنجره ها و راه تهویه هوا افزایش پیدا می کند. البته ضمن اینکه برای کاهش آمار این دسته از مسمومیت و مرگ های ناگوار باید به دنبال راهکار اصلی باشیم، اما در این زمان از سال یکی از راه های موثر در زمینه کاهش آمار این است که ضمن بررسی جدی راهکار های اصلی...

خبرگزاری ایسنا

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به این که زیر ساخت های لازم در کشور برای انتخابات پستی در شرایط همه گیری بیماری کرونا فراهم نیست، گفت: در شرایطی که هنوز برای برگزاری انتخابات الکترونیکی مشکل داریم، بهترین راه برگزاری انتخابات 1400 در چند روز است.

خبرگزاری ایسنا

روند نزولی شاخص دلار باز هم ادامه یافت.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی دانشگاه آزاد با بیان این که ایجاد زیرساخت‌های آموزش مجازی به هزینه‌های این دانشگاه افزوده است، گفت: افزایش شهریه‌ها مانند همه سال‌ها یک رشد منطقی دارد و دانشگاه آزاد و دانشگاههای غیرانتفاعی نیز مانند سایر دانشگاههای کشور، با یک روند منطقی شهریه را افزایش دادند. محاسبه شهریه ای که دانشجویان باید پرداخت کنند متناسب با هزینه‌های دانشگاه انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

هر ساله با ارائه لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس، رقم اختصاص یافته به سازمانی مانند صداوسیما در مرکز توجه قرار گرفته و با واکنش ها و حاشیه هایی هم همراه می شود. امسال با برآورد هزینه های احتمالی صداوسیما در سال 1400، این بودجه معادل 2619 میلیارد تومان پیش بینی شده که با رشد قابل توجهی نسبت به سال های گذشته همراه است.

خبرگزاری ایسنا

یک روانشناس گفت: روانشناسی معنوی چیزی فراتر از مشاوره دادن با رویکرد دینی خاصی است و به طور کلی همه مذاهب می‌توانند براساس آموزه‌های خود از آن استفاده کنند.

خبرگزاری ایسنا

در حالی که سه شنبه شب سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا پاساژها را از گروه 2 مشاغل مثتثنی کرده، اتاق اصناف تهران اعلام کرده از روز شنبه 15 آذرماه صاحبان واحدهای صنفی گروه‌های شغلی 1 و 2 می‌توانند مغازه‌های خود را باز کنند.

خبرگزاری ایسنا

شاخص های بورسی در نقاط مختلف جهان عملکرد مختلفی داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی گفت: در قالب طرح‌های فناورانه با محوریت پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت و همکاری سایر بخش‌های فنی و مهندسی، تولید این محصول را از سال‌های گذشته در دستور کار قرار داده که مراحل تولید آزمایشگاهی آن به پایان رسیده است.

خبرگزاری مهر

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه آموزش در مناطق نارنجی غیرحضوری است گفت: با این حال، در مناطق نارنجی مدارس با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی، فعال بوده و بر فرآیند آموزش‌های حضوری نظارت خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا

در روزهای پایانی هفته، 40 فیلم سینمایی تلویزیونی و انیمیشن از شبکه های سیما پخش می شوند. «وقتی آنها ما را می بینند 2»، «دره انتقام»، «تامی و گربه وحشی»، «ویرانگر» و «جنگل کوچک (زمستان بهار)» از جمله فیلم هایی است که برای نخستین بار از تلویزیون روی آنتن می روند.

خبرگزاری مهر

طی هفته‌های اخیر بوی دود در کلان‌شهر اهواز مردم را کلافه کرده است، در این میان کارشناسان و مسئولان استانی «شهرداری، نیشکر و نفت» را به‌عنوان مثلث عامل انتشار این آلودگی‌ها معرفی کرده‌اند.