چهارشنبه 6 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

مهاباد - ایرنا - با ممنوع شدن صادرات سیب، بازرگانان کشورهای همسایه از جمله افغانستان با خرید سیب از باغداران ایرانی از جمله کشاورزان آذربایجان غربی، پس از انتقال آن به کشور مقصد، آن را با برچسب و برند خود به دیگر کشورها صادر می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شیرجه‌رو تیم ملی ایران، گفت: شرایط سختی به وجود آمده اما تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک توکیو به کار می‌گیرم.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - عضو شورای شهر گرگان گفت: مشکلات اقتصادی پس از شیوع کرونا مانند تعطیلی واحدهای تولیدی و افزایش تعداد بیکاران موجب رشد مهاجرت به گرگان در ماه‌های اخیر و بیشترشدن تعداد دست‌فروشان این شهر شد.

خبرگزاری ایسنا

حضور تیم های جدید می‌تواند به لیگ بی رمق وزنه برداری کمی هیجان تزریق کند اما این نگرانی وجود دارد کیفیت لیگ این تیم ها را هم فراری بدهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در یادداشت روزنامه ایران آمده است: در حال حاضر موضوع شیوع بیماری کرونا، مسأله‌ای بزرگ و جهانی و در عین حال ملی است و برای بسیاری از کشورها به بحران تبدیل شده است.

خبرگزاری ایسنا

علایم گوارشی مثل اسهال، یبوست، درد شکم و نفخ در یک سوم مبتلایان به کرونا می تواند بروز پیدا کند و در طول این دوران می توان به نکات تغذیه ای ویژه ای توجه داشت.

خبرگزاری ایسنا

دانشجویان دانشگاه ایالتی "کنت"(Kent) در تلاش هستند به جامعه آموزش‌هایی را در حوزه کرونا ویروس و آنفلوآنزا ارائه دهند.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با اشاره به عوارض پوستی افزودنی‌های غیرمجاز به آرد، گفت: علاوه بر مشکلات پوستی که می‌تواند پوست دست نانوا را تحت تاثیر قرار دهد، برای مصرف کننده نان تهیه شده از آرد با افزودنی غیرمجاز نیز ممکن است مشکلات گوارشی و سوءهاضمه اتفاق افتد.

خبرگزاری ایسنا

هنوز فدراسیون تیراندازی با وجودی که این ورزش یک رشته کاملا انفرادی است، به بهانه شیوع کرونا نتوانسته است زمان آغاز لیگ برتر تفنگ و تپانچه را مشخص کند.

خبرگزاری ایسنا

نتایج علم‌سنجی پژوهش‌های منتشر شده در حوزه کووید -19 نشان داد که ایران با 318 پژوهش، رتبه دوازدهم را در انتشار این پژوهش‌ها دارد که البته با توجه به ظرفیت‌های علمی موجود، این رتبه قابل ارتقاء است.

خبرگزاری ایسنا

عضو کمیته اخلاق توزیع واکسن در سازمان جهانی بهداشت ضمن ارائه جزئیاتی از واکسن کرونای فایزر و وضعیت رسیدن آن به ایران، در عین حال اعلام کرد که پروتکل مطالعه بالینی واکسن‌های کرونای ایران در دو مورد آماده شده و در سازمان غذا و دارو در حال بررسی است.

خبرگزاری ایرنا

یاسوج - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30 تا 50 درصد موارد ابتلا به کووید 19 در این استان خانوادگی است که می طلبد مردم از نشست های خانوادگی پرهیز نمایند و از تلفن و سایر ابزارهای اینترنتی جویای احوال یکدیگر شوند.

خبرگزاری ایسنا

با گذشت بیش از یک ماه از موعد اعلام شده برای برگزاری انتخابات خانه موسیقی و اعلام خبری مبنی بر تعویق در برگزاری به علت شیوع گسترده کرونا، حالا خبرها از محول شدن برپایی این انتخابات به سال آینده حکایت دارد. رویکردی که بار دیگر این پرسش را به میان می آورد که آیا نمی شد با فراهم آوردن شرایط برگزاری الکترونیکی انتخابات همانند آنچه این روزها برای دیگر نهادهای صنفی شاهد هستیم انتخابات خانه...

خبرگزاری ایسنا

کفش نو، کیف نو، لباس نو و... می‌خریم، به گمان ارزان هم می‌خریم تا بپوشیم برای سفر و مهمانی؛ کدام مهمانی آن هم در این وضعیت؟ دنیای باقی؟...