دوشنبه 28 خرداد 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید با کمک خیرین 262 مدرسه با هزار و 63 کلاس درس در مناطق زلزله‌زده استان احداث کرد.

خبرگزاری مهر

نوشاد و نیما عالمیان در حالی در فرانسه تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کنند که به خاطر شیوع کرونا و اعمال برخی محدودیت‌ها با معضلاتی مواجه شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

آمار جهانی مبتلایان به کووید 19 به 53 میلیون و 92 هزار و 605 نفر رسیده و مرگ یک میلیون و 299 هزار و 409 نفر نیز بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - امام جمعه بجستان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا وظیفه همگانی است و همه آحاد جامعه باید نسبت به این امر احساس مسوولیت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری و تحقیقات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: واکسن ایرانی کرونا در حال طی کردن مراحل ساخت است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رازوجرگلان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا 158 نفر در این شهرستان مرزی خراسان شمالی از مقرری بیمه بیکاری برخوردار شدند.

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس اداره کتابخانه های عمومی بجستان با اشاره به شیوع کرونا و کاهش کتابخوانی گفت: باید با گسترش کتابخوانی دیجیتال این خلاء جبران شود.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: از 20 آبان که مصوبه ممنوعیت فعالیت واحدهای صنفی پس از ساعت 18 عصر به استثنای داروخانه‌ها و صنوف مرتبط با تامین مایحتاج مردم اجرایی شد، تاکنون 99 درصد از اصناف و کسبه این شهرستان همراهی لازم را در این زمینه داشتند.

خبرگزاری ایسنا

با صعود تاریخی اسکاتلند و حذف ایسلند، گروه‌بندی یورو 2020 مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

رشت _ ایرنا_ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گفت: در یک ماه اخیر بیماران مبتلا به کووید 19 مراجعه کننده به بیمارستان های استان در وضعیت بدتر و حادتر بیماری مراجعه می کنند.

خبرگزاری مهر

برترین فرنگی‌کار وزن 87 کیلوگرم رقابتهای انتخابی تیم ملی در حالی توانست به این موفقیت دست یابد که چندی پیش روزهای پرخطری را در اثر ابتلا به کرونا پشت سر گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه تهران گفت: انواع مشکلات جسمی و روانی می‌توانند در اثر اضطراب‌های ناشی از کرونا در افراد پدیدار شود اما با اجرای ایده‌های خلاقانه در خانه می‌توان از بند این اضطراب‌ها رها شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر محدودیت‌های مختلف نظیر تعطیلی مشاغل اجرا شود اما مردم به سفرهای خود ادامه دهند قادر به قطع زنجیره انتقال بیماری کشنده کرونا نخواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان در خصوص وضعیت پیوند کلیه بیماران نیازمند گفت: پس از شیوع کرونا از اسفند سال گذشته و به دلیل محدودیت ها هزینه پیوند کلیه روند افزایشی داشته بطوریکه هزینه یک عمل به حدود 60 تا 70 میلیون تومان رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در هفت ماهه نخست امسال نسبت مصارف به منابع بانکی استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 9.37 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دویست وشصت ودومین هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «شکست حداکثری» منتشر شد.