یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرکز آمار ایران در مورد نتایج نرخ بیکاری فصل تابستان اعلام کرد: اثر منفی ویروس کرونا بر شاخص‌های نیروی کار کشور در فصل تابستان در قیاس با فصل بهار تا حدی تعدیل شده است. در تابستان سال جاری جمعیت غیرفعال کشور افزایش و جمعیت شاغل و بیکار کشور (جمعیت فعال) نسبت به فصل مشابه سال قبل با کاهش مواجه شده است که این کاهش در مقایسه با فصل بهار سال جاری...

خبرگزاری ایسنا

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه در گفت و گوی امروزشان به موضوع ایران نیز پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی از اجرای طرف نشستن یک درمیان مسافران در هواپیما از ابتدای آبان ماه خبر داد و گفت: بر اثر اجرای این طرح قیمت بلیت هواپیما به اجبار افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتیجه نهایی آزمون کاردانی نظام جدید سال 99 دانشگاه فنی و حرفه‌ای در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز آمار اعلام کرد نرخ بیکاری در تابستان امسال 9.5 درصد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که دولت در سخت‌ترین شرایط خود قرار دارد و با تحریم‌های سنگین دشمن مواجه است و در این شرایط علاوه بر مدیریت امور کشور باید با پیامدهای بیماری کرونا هم مبارزه کند انگار انتخابات 96 برای مخالفان دولت به اتمام نرسیده یا شاید هم انتخابات 1400 برای آنان زودتر از آنچه که باید، آغاز شده است.

خبرگزاری ایسنا

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تشریح مواضع فعلی اتحادیه اروپا در برابر ایران و توافق هسته‌ای، مشکلاتی که ایران در مبارزه با بیماری کرونا به خاطر تحریم‌های آمریکا با آن مواجه است را مورد توجه قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، در پیامی با تاکید بر لزوم عمل به توصیه ستاد ملی مقابله با کرونا در ایام اربعین حسینی افزوده است که امسال اربعین حسینی را همه با توفیق پروردگار عالم به خواندن زیارت اربعین در منازل و ذکر توسل و مصیبت زنده نگه خواهیم داشت.

خبرگزاری مهر

بیست‌وهفتمین جایزه ادبی و تاریخی محمود افشار به محمدرضا باطنی اهدا شد.

خبرگزاری ایرنا

اقدامات دولت‌ها برای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، با موج سوم این بیماری جدی‌تر شده است.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - اولین خانه فرهنگ شهروندی ویژه کودکان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی و هفته ملی کودک روز چهارشنبه با حضور شهردار قزوین و جمعی از مدیران استانی و شهری به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی اعلام کرد: در حال حاضر تعداد 55 هزار و 552 پرونده در بانک‌ها و موسسات عامل تشکیل شده و برای تعداد 43 هزار و 241 نفر جمعا به میزان 9101 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا

در راستای اجرای مجوزهای استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور، دستورالعمل چگونگی به‌کارگیری، صدور ابلاغ تدریس و حکم استخدام پیمانی قبول‌شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این استان گفت: طی یک هفته گذشته در رابطه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی توسط شهروندان کاهش قابل توجهی داشتیم و نتوانستیم ارتقا زیادی در این زمینه پیدا کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر گروه سلامت جمعیت، خانواده و تغذیه معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن گرامیداشت هفته ملی کودک، گفت: وضعیت زندگی، رشد و بالندگی کودکان روشن ترین نشانه توسعه و توان هر جامعه‌ای است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: کمتر از یک دهم درصد اعضای شوراها و شهرداران مرتکب تخلف اقتصادی می‌شوند اما متاسفانه با بزرگ‌نمایی همین تخلف اندک، به این جایگاهها ظلم بزرگی می‌شود.