یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اکنون اعتبارات بین انجمن‌های فرهنگی و هنری به یک میزان توزیع نمی‌شود، گفت: راهبرد ما این است که این تفاوت فاحش مالی بین انجمن‌ها را کم کنیم تا اعتبارات به طور عادلانه بین انجمن‌ها توزیع شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون جهانی ژیمناستیک با ارسال پیامی از اقدامات فدراسیون ژیمناستیک ایران در مقابله با کرونا تقدیر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، از اربعین به عنوان یک نماد بزرگ از حرکت عاشورا یاد کرد که این قیام را فزاینده، فراگیر و زنده نگاه داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین نشست کمیته همکاری‌های رسانه‌ای تهران و مسکو به‌صورت آنلاین و با حضور شماری از سیاست‌گذاران و مدیران رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، به میزبانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و پس از طرح پیشنهادات نمایندگان ایران و روسیه، توافقاتی در 41 بند تجمیع و در دستور کار دو طرف قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

از دیدگاه طب سنتی علت اصلی مبتلا شدن به "کمردرد" نشستن نادرست و پیروی از سبک زندگی غلط است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در این روزهای جولان کرونا که آگاهی نسبت به پروتکل بهداشتی نقش بسزایی در جلوگیری از انتقال ویروس دارد، باورهای بهداشتی اشتباه و همچنین رفتارهای وسواس گونه می‌تواند سلامت شهروندان را به خطر بیندازد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حد فاصل شهریور و مهرماه 99 آثار منتخب خانه مستند در 5 جشنواره بین‌المللی حضور یافته و موفق به کسب جایزه نیز شدند.

خبرگزاری مهر

هیئت وزیران با توجه به خلأ موجود در قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت درخصوص ایجاد منابع پایدار در شهرها جهت توسعه حمل و نقل شهری، لایحه اصلاح قانون مزبور را به تصویب رساند.

خبرگزاری مهر

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی جزئیات بسته حمایتی دولت برای بخش گردشگری را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس فرهنگسرای اندیشه از انتخاب هیأت داوران بخش شعر جشنواره ادبی فصل همدلی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهروندان آمریکایی که با بحران پدیدآمده از سوءمدیریت دولت ترامپ، اعتراض‌های سراسری علیه نژادپرستی و برخوردهای تقابلی شخص رئیس جمهوری با این بحران‌ها روبه رو هستند، اکنون خود را در یک وضعیت ناامنی بی‌سابقه‌ای می‌بینند که برای محافظت از خود بطور جنون آمیزی به خرید اسلحه روی آورده‌اند.

خبرگزاری ایسنا

فرماندار آشتیان از انقلاب شغلی، صنعتی و اقتصادی این شهرستان با احداث شهرک صنعتی خصوصی برای اولین بار در استان مرکزی خبر داد و افزود: متاسفانه آهنگ ارائه خدمات توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان در این شهرستان کند است و نمی‌تواند پا به پای سرمایه‌گذارانی که با ظرفیت‌های خاص قصد سرمایه‌گذاری در این منطقه دارند، حرکت کند.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی وزارت بهداشت توضیخاتی درباره وضعیت بیماری کرونا در استان آذربایجان غربی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

برنامه شعرخوانی «دیدارماه» شبکه چهار سیما، فردا همزمان با صبح اربعین به طور زنده از حرم حضرت عبدالعظیم پخش می شود.

خبرگزاری ایسنا

با وجود اینکه تولید سالامبور خطرهای زیست محیطی، مصرف آب 70 درصد، اشتغال بسیار پایین و ارزش افزوده خیلی پایین دارد و با تکمیل زنجیره ارزش سالامبور و تولید محصول چرمی بین 200 تا 400 درصد ارزش افزوده تولید می‌شد، در حال حاضر 95 درصد از این محصول به صورت خام صادر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر، با تاکید براینکه رسانه‌ها همراه مدافعان سلامت هستند، نوشت: مدافعان سلامت را تنها نگذاریم.