یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پایگاه خبری "پیام" تاجیکستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که صندوق بین المللی پول برای مبارزه با بیماری واگیردار کرونا یک کمک مالی اضطراری در اختیار این کشور قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - استاندار قم با اشاره به شیوع موج جدید کرونا در این استان و افرایش تعداد مبتلایان، بستری شدگان و فوتی های این بیماری گفت: با توجه به صعودی بودن وضعیت کرونا در قم بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی کلیه محدودیت هایی که طی یک هفته گذشته جاری و ساری بوده تا یک هفته دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لاتین تبارهای آمریکا، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، در بیانیه ای اعلام کردند که پیروزی هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی واقعیت زندگی آنها را تغییر نخواهد داد.

خبرگزاری مهر

آزمون انفرادی مرحله دوم دوازدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در 10 کلان منطقه آمایشی و به طور همزمان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با بیان اینکه رفع نشدن مشکلات خبرنگاران و رسانه‌های گروهی این استان انگیزه کاری در آنان را کاهش می‌دهد گفت: شورای اطلاع رسانی باید به دقت تمامی مصوبات را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و در راستای اجرای آنها گام‌های موثرتری بردارند.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - دمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که تعهدات روسیه در سازمان پیمان امنیت جمعی شامل منطقه قره باغ نمی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمتر از یک ماه تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان همچنان در مورد این انتخابات موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرهای مختلفی داشته‌اند که روز گذشته افزایش اختلاف بایدن با ترامپ و همچنین ادامه تقابل رئیس‌جمهور آمریکا با دموکرات ها از جمله مسائل داغ پیش از انتخابات بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمتر از یک ماه تا آغاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان همچنان در مورد این انتخابات موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرهای مختلفی داشته‌اند که روز گذشته انتقاد دموکرات ها از عملکرد ترامپ بار دیگر در رسانه ها برجسته‌تر بود.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با توجه به شروع فصل سرما و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا مرحله اول تزریق واکسن آنفلوانزا ویژه جانبازان دارای مشکلات شدید شیمیایی و جانبازان 50 درصد به بالا به صورت رایگان انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

ایرادهای موجود در اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن با پیگیری‌های لازم توسط بانک مرکزی رفع و سرعت پرداخت تسهیلات افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در حال حاضر تعداد 55 هزار و 552 پرونده در بانک‌ها و موسسات عامل تشکیل شده و برای تعداد 43 هزار و 241 نفر جمعا حدود 910 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بشار اسد رئیس‌جمهوری سوریه روز چهارشنبه با اشاره به تصمیم کشورش برای تهیه واکسن روسی کرونا در صورت توزیع در بازار، شخصا برای تزریق این واکسن اعلام آمادگی کرد.

خبرگزاری ایسنا

با توجه به برگزاری بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، مطابق فراخوان و دستورالعمل، فرایند ثبت نام و ارسال آثار برای این جشنواره ازتاریخ اول مرداد لغایت 30 مهر قابل انجام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان با رقابت بین پنج نامزد از احزاب مختلف روز یکشنبه 20 مهر ماه (11 اکتبر) برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که امامعلی رحمان رهبر حزب حاکم خلقی دموکراتیک برای پنجمین بار پیروز انتخابات باشد و این مقام را حفظ کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه اسپانیایی در ادامه سلسله گزارش‌ها با موضوع انتخابات آمریکا نوشت، اگرچه نتایج نظرسنجی‌ها بیانگر پیشتازی «جو بایدن» سناتور کهنه کار دموکرات است اما «دونالد ترامپ»، معروفترین و البته منفورترین بیمار مبتلا به کووید_19 در تلاش است تا در لحظه آخر از خود، «ترامپ ابر قدرت» بسازد.

خبرگزاری ایسنا

شرکت هواپیمایی کره (کره ایر) کارگروه حمل‌ونقل واکسن کووید -19 را برای آماده‌سازی حمل‌ونقل ایمن و سریع واکسن‌های ویروس کرونا پس از در دسترس قرار گرفتن راه‌اندازی می‌کند.