شنبه 14 مهر 1403

بهره‌برداری از 3 پروژه عمرانی تا پایان سال در مجموعه اراضی عباس‌آباد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
بهره‌برداری از 3 پروژه عمرانی تا پایان سال در مجموعه اراضی عباس‌آباد

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: از بهره‌برداری سه مجموعه باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران با ظریت 3 هزار خودرو در این منطقه تا پایان سال خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمدحسین حجازی؛ مدیر عامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت اراضی عباس‌آباد و ساخت‌و‌سازهای انجام شده در این مجموعه اظهار کرد: تمام ساخت‌و‌سازهایی که انجام می‌شود مطابق با طرح جامع اراضی عباس‌آباد است.

وی تصریح کرد: تلاش شده تا بخش قابل توجهی از طرح جامع را اجرایی کنیم و با ساخت باغ نمایش، خانه نمایش و بزرگترین پارکینگ تهران با ظرفیت 3 هزار خودرو را در این مجموعه انجام و در نهایت اقدامات عمرانی این اراضی به پایان می‌رسد.

حجازی گفت: ایمنی در اراضی عباس‌آباد یکی از مهمترین دغدغه‌های ما است و در آینده نزدیک اراضی عباس آباد به لحاظ ایمنی به عنوان یک منطقه جداگانه شناخته خواهد شد.

پخش مسابقات فوتبال جام جهانی در اراضی عباس‌آباد و برج میلاد

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به میزان درآمد مجموعه گردشگری عباس آباد اضافه کرد: اراضی عباس دارای درآمد خودکفا است و پیش‌بینی ما این بود تا با خودکفایی از نظر مالی حتی به شهرداری تهران نیز کمک کنیم و با نگاه درآمدزایی خود تقریبا یک سوم دغدغه‌های درآمدزایی ما تامین شده است.

حجازی در ارتباط با حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: یکی از اقداماتی که در اراضی عباس‌آباد از دو سال قبل در دستو رکار قرار گرفت، اخذ مجوز شتاب‌دهنده از معاونت علمی ریاست جمهوری بود و هم اکنون اراضی عباس‌آباد به‌عنوان یک اکوپارک شهری مطالعات خود را دنبال می‌کند.

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد ادامه داد: در سه ماه آینده یک مجموعه مرکز خلاق را در اراضی عباس آباد افتتاح خواهیم کرد و دو مرکز خلاق دیگر نیز در بهشت مادران به سرانجام خواهد رسید.

وی اظهار کرد: باغ کتاب یک اکوپارک شهری است که می‌خواهد در موضوعات مختلف خدمات نوین ارائه دهد.

حجازی همچنین به پارکینگ نوروزی این مجموعه اشاره کرد و گفت: این پارکینگ به بهره‌برداری رسیده است و ظرفیت گنجایش یک هزار خودرو را دارد و با به نتیجه رسیدن هتل دیدار نیز مشکل پارکینگ اراضی عباس آباد مرتفع خواهد شد.

حجازی درباره موتور و اسکوتر برقی موجود در این مجموعه تصریح کرد: در پارک طالقانی ایستگاه اسکوتر و موتور برقی وجود دارد و در تابستان اسکوتر برقی اجاره داده می‌شود و در این ارتباط چند مجموعه در حوزه اسکوتر برقی و دوچرخه‌سواری با اراضی عباس آباد همکاری می‌کنند.

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد با اشاره به طرح جامع اراضی عباس‌آباد تصریح کرد: در طرح جامع سطح اشغال مجموعه تعیین شده است و هر فردی از این امر تخلف کند جریمه می‌شود و تعدادی از مسئولان سابق نیز در این ارتباط جریمه شده‌اند و همچنان درگیر دعاوی حقوقی هستیم.