پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

بیش از هشت هزار عدد ماسک قاچاق در کرمانشاه کشف شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بیش از هشت هزار عدد ماسک قاچاق در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: باتلاش ماموران شهرستان کرمانشاه هشت هزار و 160 عدد ماسک فیلتردار قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال کشف شد.

پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه به نقل از سرهنگ «جمال سلمانی» اعلام کرد: ماموران کلانتری پایانه شهید کاویانی حین گشتزنی مقابل درب یکی از تعاونی ها به چندین بسته کارتن بسته بندی شده مشکوک شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی های صورت گرفته هشت هزار و 160 عدد انواع ماسک فیلتردار قاچاق که طبق نظر کارشناسام ارزش آن به 2 میلیارد ریال می رسد، کشف شد.

سرهنگ سلمانی همچنین از دستگیری یک متهم خانم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد.

2 میلیارد ریال کالای قاچاق در جوانرود کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 2 میلیارد ریال کالای قاچاق شامل انواع مواد غذایی، خوراکی و شوینده در شهرستان جوانرود خبر داد.

سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس آگاهی جوانرود از وجود اقلام زیادی محصولات قاچاق در منزل یکی از شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی منزل مورد نظر، تیمی از کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مقام قضائی نسبت به بازرسی های لازم اقدام کردند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی 220 کیلو انواع برنج، 2 هزار و 45 کیلوگرم انواع حبوبات، 3 هزار و 978 عدد انواع کیک و کلوچه، یک هزار و 388 عدد انواع تن ماهی، 38 هزار و 58 عدد انواع آبمیوه و 648 عدد انواع رب گوجه فرنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در این بازرسی همچنین 2 هزار و 328 عدد پودر لباسشویی، 5 هزار و 405 عدد انواع لوازم بهداشتی و یک هزار و 22 لیتر انواع مواد شوینده قاچاق نیز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: یک متهم در این رابطه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به دستگاه قضایی معرفی شد.

*س_برچسب‌ها_س*