جمعه 28 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

خبرگزاری مهر

این‌افراد به‌ظاهر خبرنگار، دائم کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشور و سایر بازیکنان را متهم به حضور در تیم کشوری می‌کردند که زن، زندگی، آزادی و یا «برای‌های» موردنظرشان را نادیده گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

این روزها هشدارهای مکرر اصلاح‌طلبان درباره وضعیت کشور پیامی روشن برای آمریکایی‌ها دارد، برای پیدا کردن لیدر اغتشاشات به نیروهای تکیه نکن؛ در محله جماران یک سیاست‌مدار بازنشسته برای شما نور بالا می‌زند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق قانون قطر جیمی جامپ بازی پرتغال - اروگوئه برای مدت 6 ماه راهی زندان می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بازار امروز قیمت سکه کاهش را تجربه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه گفت که کرملین تلاش می کند به ایالات متحده بفهماند که دخالت های فزاینده واشنگتن در منطقه مورد مناقشه اوکراین خطرهای بسیاری را به دنبال دارد.

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نظارت بسیجی وار شما در دیوان محاسبات، پیش از ارتکاب جرم می‌تواند مانع از وقوع آن شود.

خبرگزاری مهر

عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری گفت: باید دقت داشته باشیم صدایی که دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند پژواک بیشتری داشته باشد و به آن ضریب داده شود صدای اکثریت قاطع مردم ایران نیست.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز دادرسی مالیاتی با بیان اینکه با یک ضریب 20 درصدی، به طور متوسط سالانه شاهد ورود یک میلیون پرونده مالیاتی به فرآیند دادرسی هستیم، گفت: نکته کلیدی در کاهش حجم پرونده‌های ورودی به هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی، اطلاعات است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم کوتاه «انگشتر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رهام رسولی به جشنواره میندانائو فیلیپین راه یافت.

خبرگزاری تسنیم

جام جهانی قطر - برای اولین بار در طول تاریخ یک زن مسابقه‌ای در جام جهانی فوتبال مردان را سوت خواهد زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با همتای ترکیه‌ای در پی تشدید تنش در مرزهای ترکیه و سوریه گفت: توسل به عملیات نظامی زمینی نه تنها کمکی به حل مشکلات نمی‌کند، بلکه باعث خسارت و پیچیده‌تر شدن وضعیت خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

در خبرها آمده بود که هند به‌تازگی تعرفه‌های سنگین صادرات فولاد و مواد اولیه فولادسازی و عوارض صادراتی سنگ‌آهن و گندله با عیار بالا را حذف کرده است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام طائب گفت: با افزایش تعاملات دیپلماسی 130 میلیون دلار ایران تفاهم با کشورهای منطقه امضا کرده و دشمن با بی‌ثباتی و ناامنی داخلی به دنبال این است که این تفاهم‌ها اجرایی نشود.

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم نوک اصلی ایران در جام جهانی قطر در میان تعجب تماشاگران بازی در بین دو نیمه برابر امریکا تعویض شد.