چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو با حضور پرشور در پای صندوق سیار مستقر در این شرکت، آرای خود را به صندوق انداختند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، با تأکید بر ادامه راه شهدا در صیانت از آرمان‌های انقلاب و توجه به اقتصاد خانواده‌ها توسط نمایندگان منتخب مردم در جنگ اقتصادی، آراء خود را برای انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در جمع کارگران و کارکنان سایپا به صندوق‌های رأی انداخت.

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز در بازار طلای تهران با 400 هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به 34 میلیون و 350 هزار تومان رسید.

شرکت سیبا موتور شرایط ثبت نام نقدی کشنده تک محور FAW J6P 460 را اعلام کردِ محصولات این طرح هفته دوم اردیبهشت 1403 تحویل مشتریان خواهد شد.

شرکت بهمن موتور، ون اینرودز را اقساطی می‌فروشد. این محصول هفته سوم اردیبهشت تحویل مشتریان خواهد شد.

امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم در بازار، پیش بینی بورس | عوامل صعودی بورس کدامند؟، زمزمه هایی مبنی بر تصمیمات متفاوت فدرال رزرو به گوش می رسد!، قیمت فولاد به کف 4 ماهه رسید!، خبری مهم برای نماد پتروشیمی،؛ سوده‌ترین و زیان ده‌ترین نماد‌های هفته اول اسفندماه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

یک کارشناس انرژی گفت: روش تعرفه گذاری پلکانی به معنای گران کردن گاز برای همه نیست. مشترکانی که در محدوده‌ی متعارف از گاز استفاده می‌کنند، حتی مشمول بخشودگی هم می‌شوند و از گاز یارانه‌ای بهره می‌برند. اما مشترکانی که مصارف غیرضرور و لاکچری دارند، هزینه‌ی گاز مصرفی خود را به قیمت واقعی می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، عصر چهارشنبه 9 اسفندماه با حضور در نمایشگاه «برای ایران» در رفسنجان، از نزدیک در جریان این رویداد فرهنگی تبیینی قرار گرفت.

سیاست گذار ارزی تصمیم گرفته است از هفتم اسفندماه سهمیه ارز مسافرتی را افزایش دهد و به تمام سفر‌های هوایی به ازای هر مسافر، هزار یورو یا معادل دلاری آن را تخصیص دهد.

حمید علی‌آبادیان، مشاور مدیرعامل و مدیرگروه روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، در بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران که صبح امروز (چهارشنبه 9 اسفند) برگزار شد، موفق به کسب مدال مدیریت برتر روابط‌عمومی شد.

معاون وزیر اقتصاد خبر داده است در پایان بهمن ماه تجارت خارجی کشور بدون احتساب صادرات نفت 15 میلیارد دلار کسری دارد؛ هرچند تاکید دارد که شیب منفی کسری تجاری بدون نفت کاهشی بوده است.

مراسم تقدیر و تجلیل از مدال‌آوران المپیادهای علمی و رتبه‌های برتر کنکور، همزمان با آغاز دومین دوره بورسیه نخبگان توسط همراه اول برگزار شد.

عملیات بهره برداری از بزرگ‌ترین معدن ذخیره مس ایران از روز چهارشنبه نهم اسفند 1402 آغاز شد. این معدن که در محدوده معدنی سریدون مس سرچشمه رفسنجان کشف شده است با تکیه بر دانش بومی و توان نیروهای متخصص و متعهد و جوان داخلی کشف شده است.

در این مطلب خرید اعتباری را با هم بیشتر می‌شناسیم و چند مسیر برای انجام این کار را در بازار امروز ایران بررسی می‌کنیم.