چهارشنبه 18 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مجمع فوق‌العاده بانک کارآفرین برگزار شد و با موافقت سهامداران، سرمایه بانک به 50هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان و تکمیل سبد خدمات و محصولات، اجرای طرح "بام" (برداشت اقساط مکانیزه) در قالب سامانه بتا بانک رفاه کارگران آغاز شد.

نرخ حق الوکاله بانک کارآفرین در سال 1403 اعلام شد.

فعال شدن بخش خصوصی واقعی در اقتصاد کشور برایمان مزیت‌های بسیاری دارد و زمینه ساز رشد و پیشرفت خواهد بود. بهترین اقدام در جهت توسعه کشور بدون توسل به بودجه، استفاده از ابزار‌های مختلف در راستای افزایش جذابیت و ورود سرمایه بخش خصوصی در توسعه صنعت نفت و گاز است که با مصوبه ماده 15 برنامه هفتم توسعه به این نتیجه خواهیم رسید.

نسخه جدید همراه بانک تجارت با انبوهی از امکانات و خدمات جدید منتشر شد.

مدیرعامل ایران‌خودرو در نشست با رییس سازمان استاندارد روسیه، بر آمادگی این گروه صنعتی برای همسان‌سازی استانداردهای خودرویی با آن کشور خبر داد.

نخستین سری از محصول وارداتی «شاین‌مکس» از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو به مشتریان تحویل داده شد.

با حضور دکتر امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، امروز نهم اسفند ماه 1402آغاز عملیات پیش باطله برداری از معدن شماره 2 سرچشمه، «معدن سریدون»؛ بزرگ ترین ذخیره پنهان مس در ایران و غرب آسیا آغاز می شود.

شواهد و آمارها نشان می‌دهد ایران از صادرکننده بنزین در حال تبدیل شدن به یک واردکننده است و با این روند به نظر می‌رسد در سال آینده به واردات نزدیک به 4 میلیارد دلاری بنزین نیاز باشد.

آرش جالبی، مدیرعامل شرکت افق توسعه انرژی خلیج فارس، از اتصال واحد اول نیروگاه 546 مگاواتی سیکل ترکیبی سبزوار به شبکه سراسری برق کشور پس از یک دهه خبر داد.

شرکت سایپا موفق شد، رکورد تولید سال گذشته خود را بشکند و عدد تولید را به 137 هزار و 369 دستگاه خودرو برساند.

سکه‌های طلا در حراج بر اساس اولویت بندی از بالاترین اولویت قیمت به پایین‌ترین اولویت و متناسب با مقدار عرضه به متقاضیان تخصیص داده می‌شود؛ همچنین وضعیت تخصیص سکه طلا از طریق پیامک به متقاضی اطلاع رسانی می‌شود.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن دیزل با قیمت قطعی به صورت آنلاین از صبح روز سه‌شنبه، هشتم اسفند تا ساعت 16 یکشنبه 20 اسفند برقرار خواهد بود.