دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 27 میلیون و 600 هزار تومان معامله شد.

بانک آینده در راستای ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر و تسهیل ارائه خدمات باکیفیت و صرفه‌جویی در وقت مشتریان عزیز، طرح «میز خدمت» را در شعب منتخب خود عملیاتی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت از اقدامات بانک آینده در خصوص حمایت از کارآفرینان مشاغل خانگی این شهرستان در قالب اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی تبصره 16 قدردانی کرد.

قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز کاری گذشته کاهش یافت.

در بسیاری از خودروسازان جهانی، دولت ها نقش مستقیم در خودروسازی ایفا می کنند. به عنوان مثال دولت فرانسه همچنان 2 صندلی مدیریتی در هیات مدیره گروه رنو دارد و در گروه فولکس واگن نیز دولت محلی ساکسونی (شرق آلمان) صاحب 20 درصد از سهام این گروه خودروسازی بوده و حتی نمایندگان خود را در هیات مدیره دارد.

شرکت تأمین آتیه سرزمین ایرانیان به عنوان یک شرکت سهامی خاص تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با بهره مندی از تجربیات تیم عملیاتی مجرب و متخصص خود جهت تأمین آینده کارکنان گروه بانک ایران زمین گام های موثری بردارد.

به گفته کارشناسان اقتصادی، یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تغییرات نرخ تورم در اقتصاد ایران، فراز و فرود نرخ ارز به ویژه دلار است. حال در شش ماه اخیر، سیاست گذار ارزی برنامه خود را بر کنترل نرخ ارز و سیاست تثبیت ارزی و اقتصادی متمرکز کرده است.

امکان عرضه ارز حاصل از صادرات غیرنفتی به قیمت نزدیک به بازار آزاد با هدف تقویت صادرت و رقابتی‌تر شدن قیمت کالاهای ایرانی در بازارهای صادراتی، انتظار صادرکنندگان از دولت است.

شرکت سایپا برای متقاضیان شاهین اتوماتیک در حالی پیامک واریز وجه ارسال کرده که قرار است هفته چهارم اسفند 1403 خودرویشان را تحویل بگیرند.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند بذرپاش: مسکن 25 متری فعلا ضرورتی ندارد، توزیع شکر 28 هزار تومانی برای تنظیم بازار، ریزش قیمت یکی از محصولات ایران خودرو، بخشودگی جرایم مالیاتی تمدید شد و میزان مصرف بنزین از تولید آن سبقت گرفت را در بر دارد.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند قرمزپوشی بورس در اولین روز پاییزی، دلار و یورو در بازار بدون مشتری عقب نشینی کردند، افت سکه در کانال 27، علت گرانی تایر سواری چیست؟ و طلای سیاه از صعود قیمت کوتاه آمد را در بر دارد.

هم‌زمان با شروع سال تحصیلی جدید، مدرسه 6کلاسه پاسارگاد در روستای بدراق ملا شهرستان آق‌قلا افتتاح و به هموطنان عزیزمان در این منطقه اهدا شد.

بانک مرکزی به تازگی ادعای یک نماینده مجلس را تکذیب و اعلام کرد: انتشار برخی اخبار و ادعا‌ها مبنی بر اینکه طی آخرین تصمیم، واردات خودرو یا قطعات آن با ارز حاصل از صادرات محصولات کشاورزی میسر شد، تکذیب می‌شود.

به‌منظور رفاه حال مشتریان و بهبود و توسعه خدمات همراه‌بانک تجارت، نسخه جدید این اپلیکیشن با قابلیت‌های جدید از جمله دریافت خدمات «همراز» رونمایی شد.