دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

طرح خرید زعفران کشاورزان با همکاری بانک تجارت و شرکت طلای سرخ ایرانیان (زیرمجموعه زعفران مصطفوی) در قالب «زعفران کارت»، با هدف حمایت از کشاورزان و فعالان صنعت زعفران و افزایش صادرات این محصول استراتژیک، آغاز شد.

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایمیدرو در نشستی با مدیرعامل شرکت مس و مسئولان مجتمع مس سونگون که در محل این مجتمع برگزار شد، با اشاره به طرح افزایش بیش از 100 هزار تنی (فاز 3) تولید کنسانتره سونگون، از افزایش تولید این محصول به بیش از 400 هزار خبر داد.

استاد اقتصاد دانشگاه معتقد است: یکی از اصول و مبانی مهم در ارتباط با شرکت‌های دولتی این است که از سوءمدیریت‌ها و سوءاستفاده‌ها جلوگیری کنیم که تحقق این موضوع مهم تنها از طریق شفاف سازی عملکرد شرکت‌های دولتی و افزایش نظارت‌ها تحقق می‌یابد.

معاون وزیر صمت و رئیس هیات‌عامل ایمیدور امروز چهارشنبه 29 شهریور ماه با حضور در آذربایجان شرقی از مجتمع مس سونگون بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت بیمه البرز، اظهارکرد که شرکت ملی نفت ایران از صنعت بیمه برای ورود به سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز دعوت کرده که شروع بسیار خوبی است.

بانک آینده در جدید‌ترین افشای خود اقدام از گزارش ارزیابی قیمت سهام شرکت ارزش‌آفرینان سیراف خبر داد.

امروز مطالبی همچون روند نزولی دلار در روزهای پایانی تابستان، پیش بینی بازارها در آینده ای نزدیک، ترین‌های بورس ایران 29 شهریور 1402 + اینفوگرافیک، سنگین ترین صفوف خرید بورس امروز، سنگین ترین ورود پول حقیقی در نماد شیشه ای! | ماجرا چیست؟، قیمت خودرو امروز 29 شهریور 1402 + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

در بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند اعلام رشد اقتصادی ایران در بهار، شلوغی در بانک مرکزی برای دریافت ارز‌های آزاد شده، بورس در آخرین روز کاری تابستان، قیمت مسکن در این منطقه ریزشی شد، میزان خرید هواپیما را اعلام نمی‌کنیم و کاهش قیمت ربع سکه به کمتر از 10 میلیون را می‌خوانید.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار تهران 27 میلیون و 450 هزار تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در مقایسه با روز گذشته کاهش یافت.