دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

بهمن موتور نسخه پرستیژ خودروی محبوب فیدلیتی را در مرکز خرید سیوان در معرض دید علاقمندان گذاشته است.

شورای رقابت، در پانصد و نود و نهمین جلسه خود، سازمان منطقه آزاد کیش را به ایجاد انحصار به نفع اسنپ محکوم و دستور بر توقف رویه مذکور و انعقاد قرارداد حمل و نقل مسافر در جزیره کیش با سایر شرکت‌های متقاضی را صادر کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو از تولید و عرضه سورن پلاس مطابق با استانداردهای 85 گانه از نیمه دوم امسال خبر داد.

بررسی ساختار سهامداری شرکت های بزرگ خودروسازی جهان از آن جهت حائز اهمیت شده که قرار است سهام دولتی دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور به بخش خصوصی واگذار شود.

امروز مطالبی همچون چند خبر مهم عرضه اولیه ای، کدام نمادها هفته اول مهرماه مجمع برگزار می کنند؟، بانک مرکزی انگلستان بالاخره ترمز نرخ بهره را کشید!، اخبار مهم کدال تا آخرین روز شهریور؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند نرخ تورم به کانال 30 برگشت، سال آینده حقوق کارمندان چند درصد بیشتر می‌شود؟، تکذیب ادعای واردات خودرو با ارز صادرات کشاورزی، منتظر افزایش قیمت طلا و سکه نباشید و تغییر دیوارنگاره جنجالی میدان ولیعصر را در بر دارد.

با گذشت شش ماه از سال، جدیدترین گزارش رسمی از تغییرات شاخص‌های اقتصادی کشور نشان می‌دهد رشد اقتصادی ایران تا پایان بهار، به بیش از 6 درصد رسیده است. با این اوصاف، آیا می‌توان ادعا کرد که اقتصاد کشورمان از رکود اقتصادی خارج شده است؟

امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دلار در پایان تابسان، سهامدار را تا مرز سکته می‌برید؟، پیش بینی بازار‌ها | سرنوشت قیمت طلا و نفت در نیمه دوم سال، جزییات افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی، آشنایی با شرکت 50 میلیارد تومانی، روسیه ممنوعیت صادرات سوخت اعلام کرد!، دو سهامدار عمده حقیقی ثامان چه کسانی هستند؟، رتبه ایران در تولید نفت به پیش از تحریم‌ها بازگشت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته...

یکی از مشکلات جدی کشور در زمینه کاهش تولیدات صنعتی به دلیل کمبود گاز صنایع در فصول سرد سال به دلیل ناترازی حاصل از مصرف بالای گاز در بخش خانگی و تجاری است.

در بسته خبری اقتصادی امروز، تیتر‌هایی مانند مالیات 20 میلیون تومانی مسکن مهر پرند بر عهده کیست؟، برای خرید این خانه‌ها باید 100 میلیارد بپردازید، اختلاف 8 هزار تومانی دو نرخ دلار در بازار، قیمت انواع پژو 206 و 207 در بازار امروز تهران و فراز و فرود سکه در آخرین روز کاری تابستان را می‌خوانید.

شاخص مقدار تولید برای چهارمین ماه پیاپی کاهش داشت و در مردادماه کمترین مقدار خود را طی هفت‌ماهه اخیر ثبت کرد. علاوه بر کاهش شدید تقاضای مشتریان که بر افت تولید اثرگذار بوده است، قطعی مکرر برق، تعطیلات تابستانی کارخانه‌ها و کمبود مواد اولیه، کاهش تولید مردادماه را تشدید کرد.

با استقبال بی‌نظیر کاربران از ویژگی «دمو تریدینگ» پلتفرم رمزارزی اکسکوینو، سرمایه‌گذاری در این بازار به بیش از 400 میلیون دلار رسیده است.

سپرده قرض الحسنه جاری یکی از مهمترین ابزار‌ها در مبادلات پولی و بازرگانی است. عمده مزیت‌های آن عبارتند از برداشت از حساب با استفاده از کارت متصل به آن، امکان دریافت خدمات از طریق درگاه‌های غیرحضوری اعم از اینترنت، تلفن همراه و تلفن بانک و غیره، واریز حقوق کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها است.