پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه دی و معاون مالی و سرمایه انسانی صدا و سیما و با هدف توسعه فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ آن به امضا رسید.

بسته‌های رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام شد.

قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

سازمان امور مالیاتی، مدت زمان معافیت مالیاتی واردات طلا را ابلاغ کرد.

مرکز آمار ایران در گزارش جدید خود تورم بخش خودرو را اعلام کرد، گزارشی که نشان از رشد شاخص قیمت تولید در خودروسازی کشور (چه اردیبهشت نسبت به فروردین و چه اردیبهشت امسال نسبت به ماه مشابه پارسال) دارد. این در حالی است که قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی از حدود 14 ماه پیش تا به امروز تقریبا دست‌نخورده باقی مانده است.

بانک آینده هم‌گام با ارائه و توسعه محصولات و خدمات الکترونیکی خود، به‌عنوان بانکی پیش‌رو با صدور «سفته الکترونیکی» دسترسی مردم و کسب‌و‌کارها به اوراق تجاری را تسهیل کرده و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب از خدمات مذکور، بهره‌مند شوند.

در مراسمی با حضور مدیرعامل قوای محرکه کرمان خودرو، قائم مقام گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل مگا موتور، خط تولید گیربکس اتوماتیک CVT و خط ماشین کاری سرسیلندر در ارگ جدید بم افتتاح شد.

کارشناس بازار سرمایه معتقد است؛ برای اینکه پیش‌بینی کنیم وضعیت بورس در آینده بهبود پیدا خواهد کرد یا خیر، باید به وعده‌های کاندیدا‌ها نگاه کنیم. آنچه تا به امروز مشخص شده، سعید جلیلی در خصوص بورس و بازار سرمایه صحبتی نکرده و برنامه مشخصی ندارد.

سرپرست ریاست جمهوری در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت دستور داد ضمن نظارت دقیق بر بازار از هرگونه افزایش قیمت بی‌ضابطه جلوگیری شود.

رشد 486 درصدی سودآوری، در کنار ارتقای زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، زیرساخت‌های مالی و حفاظت از منافع سهامداران از جمله محورهای اصلی اقدامات بانک صادرات ایران در هشت ماه گذشته بوده است.

امروز قیمت دلار بالا رفت اما قیمت طلا پایین آمد. قیمت سکه امامی به 39,950,000 (سی و نه میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.26 درصدی داشته است.

بانک توسعه تعاون که این روز‌ها و از زاویه نگاه اهالی رسانه، مشغول خدمت رسانی به ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری برای جمع آوری کمک‌های مردمی است، به سه مشتری خاص خود، تسهیلات ریالی و یورویی به نرخ ارز دولتی پرداخت کرده است که خبری از بازپرداخت آن‌ها نیست.

افزایش قیمت میوه طی سال‌های اخیر موجب کاهش مصرف و همچنین تغییر الگوی خرید میوه در ایران شده است.

امروز قیمت طلا در بازار ثبات را تجربه کرده است و ارزش هر اونس به 2,333 (دو هزار و سیصد و سی و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

بر اساس اصلاحیه تصویب‌نامه هیئت وزیران، واردت آیفون 14 بالا همچنان ممنوع است و سود بازرگانی مدل‌های قبلی هم 96 درصد تعیین شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه به آمار یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری درباره تورم، رشد اقتصادی و بدهی دولت پاسخ داد.