پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

این روزها که بحث انتخابات به شدت داغ است شاهد اتفاقی عجیب در بازار مسکن هستیم. تبلیغات مختلفی برای اجاره واحدهای مختلف مناسب ستاد انتخابات در بازار به چشم می‌خورد. قیمت واحدها هم با توجه به متراژ و موقعیت بسیار متغیر است. به عنوان مثال یک واحد 800 متری در مطهری با قیمت ماهانه 1 میلیارد تومان ویژه ستاد انتخابات اجاره داده می‌شود./ سرانه

یک کارشناس حوزه مالیاتی در خصوص حواشی واریز میلیاردی به حساب شخصی در ستاد سعید جلیلی تاکید کرد: بانک عامل باید از ستاد انتخابات و وزارت کشور مجوز دریافت کرده باشد تا امکان جمع‌آوری این حجم از پول فراهم شود و این مدل اعلام شماره حساب بستر پولشویی را فراهم می کند.

براساس قانون بودجه امسال، 200 همت برای تسهیلات وام ازدواج در نظر گرفته شده که همانند مصوبه سال گذشته است. اما رقم پرداختی وام ازدواج از 200 میلیون به 300 تا 350 میلیون تغییر کرده و این در حالی است که میزان تقاضا بسیار بیشتر از بودجه مورد نظر است.

کارگزاری توسعه سهند در راستای ارائه ارتقا کیفیت خدمات به مشتریان خود باشگاه مشتریان را راه‌اندازی کرد.

سه توکن رزرو رایتس (RSR)، اترفای (ETHFI) و ادونچر گلد (AGLD) در نوبیتکس لیست شد. روابط‌عمومی نوبیتکس گزارش داده این سه رمزارز در دو بازار ریالی و تتری نوبیتکس قابل معامله هستند و کارمزد معاملات آن‌ها تا پنجشنبه 24 خرداد ساعت 17 برای کاربران این پلتفرم رایگان است.

عوامل موثر بر شکاف قیمت بازاری و واقعی دارایی محبوب را بررسی شد.

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما، اقتصاد اولویت نیست، گفت: اگر هدف اصلی دولت آینده بهبود وضعیت اقتصادی باشد، آن موقع می‌توانیم بررسی کنیم که سایر الزامات و زمینه‌ها برای تحقق رشد اقتصادی چه مواردی هستند.

امروز قیمت سکه امامی به 40,100,000 (چهل میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است. قیمت طلا و دلار اما بالا رفت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک رفاه کارگران در نشستی مشترک راه‌های تقویت تعاملات فی‌ما‌بین را مورد بررسی تخصصی قرار دادند و قرار شد، منابع مالی طرح‌های اولویت‌دار گروه سایپا با راهکارهای نوین بانکی، تامین شود.

بسیاری از اقتصاددانان کشور بر این باور هستند که انتظارات تورمی تاثیر چشمگیری بر روند نرخ ارز در بازار کشور دارد.

بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی و مصوبه اخیر جلسه شورای پول و اعتبار، نرخ های سود تسهیلات و سود علی الحساب انواع سپرده های سرمایه گذاری مدت دار بانک ملی ایران هیچ گونه تغییری پیدا نکرده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 33 سنت معادل 0.40 درصد افزایش به 82 دلار و 25 سنت رسید.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.08 درصد کاهش به 2315 دلار و 23 سنت رسید.

برخی از ثروتمندترین کشورهای آسیایی از ثروتمندترین کشورهای جهان نیز هستند. چین، ژاپن و هند ازجمله کشورهایی هستند که بیشترین سهم را از ثروت جهانی دارند.

هیوندای آزرا 2025 با ظاهر شیک و جذاب در دو رنگ متفاوت عرضه می‌شود.

اگر قصد خرید خانه در شهر اراک را دارید این گزارش را از دست ندهید.