پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

توکن همستر (Hamster) به تازگی در بازار پیش‌فروش صرافی Gate قیمت‌گذاری شده است. قیمت اولیه این توکن در حال حاضر 0.18 دلار تعیین شده که نمایانگر ارزش‌گذاری اولیه این پروژه در بازار رمز ارزهاست.‌

بنگاه‌های معاملات املاک غیرمجاز با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوزها می‌توانند حداکثر در دو هفته مجوز کسب را دریافت کنند.

فروش فوری نقدی کامیونت نیسان تک‌سوز از روز سه‌شنبه 1403.03.29 ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

حمید حسینی معتقد است اولویت اصلی دولت آینده در بخش انرژی نباید ساخت پتروپالایشگاه باشد و باید به سمت کامل کردن پروژه‌های نیمه تمام و توسعه میادین گازی مشترک حرکت شود تا برای کشور توجیه اقتصادی داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دولت به دنبال اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی به شیوه جدید است، گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور شهید تداوم اجرای طرح کالابرگ بود که دستور بازطراحی آن را برای اجرا داده بودند.

بازار بورس امروز بیش از 14 هزار واحد افت کرد و شاخص کل به دو میلیون و 61 هزار واحد رسید.

همزمان با رشد 34 هزار تومانی قیمت هر گرم طلا در معاملات امروز، سکه امامی از نیمه محدوده 40 میلیون عبور کرد

در حال حاضر اولین اولویت مردم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است. نامزد‌های ساختمان پاستور به خوبی بر این امر واقف هستند. برای همین بازار وعده وعید‌های اقتصادی داغ داغ است.

سی و سومین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران 29 خردادماه برگزار می شود.

قیمت دلار و یورو امروز شنبه 26 خرداد 1403 منتشر شد.

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه 26 خرداد 1403 در بازار 1,855 تومان است که نسبت به روز گذشته 15 تومان (0.8 درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه روز گذشته با قیمت 1,870 تومان معامله می شد.

روزنامه زنجیره‌ای اعتماد ادعا کرد «با امنیتی کردن اقتصادمان به یک کشور وابسته تبدیل شدیم».

قیمت طلا دست‌دوم از منظر اقتصادی همیشه خدا اهمیت داشته، اما در سال‌های گذشته شاهد افزایش توجه‌ها به خرید گوشی، سیمکارت، پلی‌استیشن و... هستیم

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: قیمت دام در هر استان بسته نوع و کیفیت دام متفاوت و از 260 هزار تومان به بالا است. همچنین قیمت دام در تهران نیز برای عید قربان توسط سازمان میادین و سازمان تعاون روستایی در روزهای آینده اعلام می شود.

وننو در دو نسخه کوپه و رودستر، اولین خودروی خاص و تولید محدود در دوران اونتادور بود.

قیمت جدید گوشت گوسفند در بازار امروز جمعه 25 خرداد 1403 اعلام شد و این در حالی است که قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: مشکلی در تامین گوشت نداریم.