پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

دادگستری کل تهران با هشدار به مدیران وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: به منظور جلوگیری از ورود خسارت به صادرکنندگان سیب زمینی و جلوگیری از هرگونه پرونده قضایی نسبت به رفع محدودیتها اقدام شود.

قیمت دام زنده امروز 25 خرداد 1403 اعلام شد. قیمت‌ها نسبت به چند روز گذشته ثابت هستند و هیچ تغییری در بازار دام زنده گزارش نمی‌شود.

رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: تحریم‌ها و شرایط سخت تحمیلی بر صادرکنندگان، موجب شده که تعداد زیادی از صادرکنندگان خوش‌نام ایرانی از حوزه صادرات کناره‌گیری و فعالیتشان را متوقف کنند.

یارانه کمک معیشتی اردیبهشت 1403 دهک های اول تا سوم به مبلغ 400 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

امروز قیمت طلا در بازار پایین آمد و ارزش هر اونس به 2,305 (دو هزار و سیصد و پنج) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.52 درصدی داشته است.

با افزایش دمای هوا، استفاده از وسایل سرمایشی و به ویژه کولر‌های گازی افزایش یافته است؛ اما بد نیست بدانید به جز مناطقی از شمال و جنوب کشور و استان‌های ساحلی، کولر‌های آبی گزینه‌ای موثرتر و مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌روند؛ چنان‌که در شرایط یکسان، مصرف برق کولر‌های گازی تا 7برابر نمونه‌های آبی است. اگر در مناطق شمالی و جنوبی کشور زندگی می‌کنید یا در خانه کولر گازی دارید، این توصیه‌ها برای...

نخستین محصول گروه خودرو سازی کارمانیا در 21‌امین نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شد.

کفش هوشمند سامسونگ با نام Shortcut Sneaker از میانبرهای مختلفی برای انجام برخی کارها مثل برقراری تماس پشتیبانی می‌کند.

بازنشستگان کشوری از عدم واریز معوقات مزدی خود انتقاد کردند. حق اولاد و عائله‌مندیِ فروردین و اردیبهشت برای بازنشستگان کشوری واریز نشده است؛ این بازنشستگان می‌گویند علیرغم استحقاق و دارا بودن شرایط در سال جدید از این مزایای مزدی محروم مانده‌ایم.

قیمت دلار طی هفته‌ها و ماه‌های گذشته، تحت مدیریت سختگیرانه بانک مرکزی، در محدوده کریدور پنجم تا کانال‌های نخستین کریدور ششم کنترل شده است.

هادی حق شناس گفت: مردم باید به سوابق و عملکرد یک دهه اخیر شش نامزد ریاست جمهوری توجه داشته باشند و نه صحبت‌های این روز‌ها تا در نهایت به تحلیل واقع بینانه دست یابند.

امروز قیمت طلا در بازار پایین آمد و ارزش هر اونس به 2,312 (دو هزار و سیصد و دوازده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.12 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا در بازار پایین آمد و ارزش هر اونس به 2,312 (دو هزار و سیصد و دوازده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 1.12 درصدی داشته است.

کاربران بازی همستر گناهی جز تلاش برای کسب درآمد ندارند واگر به سوی این نوع بازی ها می روند، انتخابشان نیست بلکه این امر، دستپخت سیستم بیمار ورانتی اقتصاد ایران است وبس.

بیش از دو سال از مطرح شدن بحث واردات خودرو می‌گذرد و از اواخر سال 1401 نیز ثبت‌نام از متقاضیان خودروهای وارداتی در دستور کار قرار گرفت. چقدر خودرو وارد کشور شده و دورنمای خودرودار شدن این متقاضیان چگونه است؟

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام این که خرید تضمینی گندم در 21 استان کشور از مرز 4 میلیون تن عبور کرد، گفت: برای نخستین بار در سال جاری، میزان خرید گندم از مدت زمان مشابه سال گذشته سبقت گرفت.