پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: نرخ بنزین قانون و طبق تکلیف خواهد بود. نرخ بر اساس قانون بودجه و بر اساس سیاست دولت تعیین می شود، هیچ‌گونه افزایش قیمت در دستور کار نیست فقط بحث مدیریت و جلوگیری از انحراف و قاچاق سوخت در دستور کار است.

ارزش دلار در برابر یورو در بالاترین حد یک ماه اخیر بود و امروز سه شنبه در مسیر رسیدن به بالاترین سطح یک هفته اخیر در برابر ین قرار دارد.

عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه نامزد‌های ریاست جمهوری باید سرتیم اقتصادی خود را معرفی کنند، گفت: مردم باید بدانند کاندیداها، برای یارانه ها، کسری بودجه، ناترازی برق و بنزین و منابع بانکی و حوزه صادرات و... چه برنامه ای دارند.

به گفته کارشناسان مرسدس بنز EQS 2025 به عنوان پرچمدار برقی این برند زشت طراحی شده است.

بعد از تایید 6 نامزد نهایی تصدی پست ریاست جمهوری به نظر می‌رسد، اصلی‌ترین اولویت مردم برای انتخاب کاندیدای اصلح برنامه‌های اقتصادی، آن هم برنامه هایی به دور از شعار زدگی و مبتنی بر حل واقعی مشکلات است.

بانک دی به منظور تحقق تکالیف جهش تولید مسکن، تاکنون با معرفی‌شدگان سامانه راه و شهرسازی (TEM) بیش از 873 میلیارد ریال قرارداد مشارکت منعقد کرده است.

امروز قیمت طلا در بازار عقب نشینی کرده است و ارزش هر اونس به 2,302 (دو هزار و سیصد و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.09 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 40,150,000 (چهل میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است. قیمت طلا اما روند صعودی را تجربه کرده است.

بانک ایران زمین از جمله بانک‌های زیان ده است که در سال‌های اخیر با افزایش ضرر و روند نزولی کفایت سرمایه مواجه بوده است. این در حالی است که این بانک به شرکت مرتبط با خود بیش از 27 هزار میلیارد تومان تسهیلات در یک سال پرداخت کرده است.

زاکانی سال 1400 درباره دارایی های خود نیز چنین گفته بود: دو واحد 95 متری در خیابان ایران تهران داریم و همسرم یک‌خانه 75 متری در پردیسان قم دارد، کل دارایی ما همین است و چیزی غیر از این ندارم، خودرو هم ندارم.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با اقدامات سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

با تحویل اولین سری از تاکسی‌های برقی به سازمان تاکسیرانی تهران، نوسازی تاکسی‌های فرسوده با کرمان موتور رسما آغاز شد.

با اعلام رسمی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ایرانسل با هدف هم‌افزایی در تولید و انتشار محتواهای تبلیغاتی، ظرفیت‌های تلویزیون اینترنتی لنز را در اختیار نامزدهای انتخابات قرار می‌دهد.

پکا لوندمارک مدیر ارشد اجرایی نوکیا یک تماس صوتی با استفاده از یک فناوری نوین صوتی و تصویری همه جانبه برقرار کرد.