پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

به مناسبت عید سعید قربان، پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

نماینده ویژه رئیس جمهور در مناطق آزاد و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور براجرایی شدن ماده 65 دائمی برنامه توسعه کشور تاکید کرد.

آیین راه اندازی مجدد «کلینیک مادر» با حضور دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام شد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور در بازدید از روند احداث پل شهدای خدمت خرمشهر، گفت: این پل یکی از طرح‌های مهم عمرانی در مناطق آزاد کشور است.

معاون سازمان امور مالیاتی کشور گفت: فراخوان مرحله دهم موضوع ماده (13) قانون مالیات بر ارزش افزوده با هدف رفع برخی از ابهامات مطروحه، اصلاح شد.

نماینده ویژه رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی در سفر یک روزه به اروند از شرکت بازرگانی نور خوزستان دیدن کرد و دو واحد تولیدی و صنعتی را افتتاح کرد.

معاون فنی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از شروع عملیات اجرای مونتاژ و نصب شاهتیرهای پل شهدای خدمت با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور، خبر داد.

کارشناس خودرو با بیان اینکه هرگاه پیش‌بینی می‌شود که بحرانی ممکن است در صنعت و بازار خودرو پیش بیاید، مسئولان با وعده‌های پوشالی سعی در رفع آن بحران دارند، گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات صنعت خودرو، بحث قیمت‌گذاری است که هم در خودرو‌های داخلی و هم وارداتی شاهدش هستیم. به‌گونه‌ای که آنچه در بازار خریدوفروش می‌شود با قیمت‌گذاری در سامانه فروش اختلاف زیادی دارد.

طبق جدول تعرفه‌های درآمد‌های دولت، عوارض خروج از کشور برای هر نفر در سال جاری در سفر اول 520 هزار تومان تعیین شده است.

مجتمع آموزشی کیمیای دانش 32 شهرستان سیرجان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی گروه مالی گردشگری توسط بنیاد یاس فاطمه النبی (س) احدث می‌شود.

بعد از ایجاد آرامش نسبی در عراق بعد از جنگ و لغو تحریم‌ها، فروش نفت در این کشور شدت گرفت و سالیانه به حدود 100 میلیارد دلار رسید.

معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که با توجه به حضور بازارساز در بازار و همچنین سیگنال کاهشی تتر و حباب درهم، قیمت دلار امروز در جریان معاملات بازار نوسان محدودی را تجربه خواهد کرد.

مدیرعامل فولاد اقلید و مدیرعامل فولاد کردستان با دستور "محمدرضا موثقی نیا" رئیس هیئت عامل ایمیدرو برکنار شدند.

امروز قیمت سکه بالا رفت اما قیمت طلا پایین آمده است و ارزش هر گرم آن به 3,333,300 (سه میلیون و سیصد و سی و سه هزار و سیصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.15 درصدی داشته است.

امروز قیمت طلا در بازار جهانی ثبات را تجربه کرده است و ارزش اونس به 2,294(دو هزار و دویست و نود و چهار) دلار رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

میانگین قیمت دلار آزاد در بازار خردادماه تا انتهای ساعات کاری روز گذشته (شنبه) حوالی رقم 58 هزار و 340 تومان، محاسبه می‌شود.