پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

سامسونگ می‌خواهد تجربه موبایل‌های تاشو خود را با رویکرد‌های هوش مصنوعی متحول کند.

شرایط پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام شد.

قیمت لیر ترکیه در بازار آزاد امروز را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید. علاوه بر نرخ کنونی، برخی جزئیات دیگر از قبیل بالاترین و پایین‌ترین قیمت روز، میزان نوسان روز و همچنین میزان و درصد تغییر نسبت به روز گذشته نیز در جدول گنجانده شده است.

روز قبل سکه امامی برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که سکه امامی که 2 روز پیش تا 40,700,000 (چهل میلیون و هفتصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - جمعه 18 خرداد 1403 مصادف با 07 ژوئن 2024 - با رشد 0.48 درصدی به 40,900,000 (چهل میلیون و نهصد هزار) تومان رسید.

امروز قیمت طلا در بازار جهانی بالا رفته است و ارزش هر اونس به 2,383 (دو هزار و سیصد و هشتاد و سه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.37 درصدی داشته است.

طرحی که در آن یک فرد یارانه‌بگیر در صورت استفاده از کالابرگ و خرید از سبد غذاییِ 11 قلم کالای مورد تأیید وزارت کار، 220 هزار تومان به مبلغ 400 هزارتومان کالابرگش افزوده می‌شد و می‌توانست تا 620 هزارتومان از این اقلامِ مشخص خریداری کند. به‌این معنا که خانواده‌ای که به‌ازای هر فرد، 300 هزار تومان و یا 400 هزار تومان دریافت می‌کرده، 220 هزار تومان بیشتر دریافت می‌کرد که باید این اعتبارِ...

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق درباره تحلیل‌ها درباره صدور قطعنامه به بهانه مسائل هسته‌ای علیه ایران گفت: تاریخ نشان داده که انتظارات و جو روانی مردم بر بازار ارز اثرگذار است؛ بنابراین اتفاقات و اخبارهای داخلی و خارجی بازار ارز را متاثر می‌کنند؛ اما اثر این اخبار و اتفاقات سیاسی معمولاً کوتاه مدت و موقتی است.

قیمت سکه امامی همزمان با رشد جزیی نرخ طلا در معاملات ابتدایی امروز، پا به محدوده 41 میلیون گذاشت.

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، کیار، کوهرنگ و اردل در مجلس گفت: این استان جزو استان‌هایی بوده که کمترین فرار مالیاتی را دارد.

شرکت KTL به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروهای هیوندای، طرح تخصصی سرویس کلینیک تابستانه رایگان خودرو را از 19 الی 31 خرداد ماه برگزار می کند.

بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بانک‌ها مکلفند جلسه فوق‌العاده هیأت مدیره با موضوع بررسی نحوه رعایت نرخ‌های سود ابلاغی بانک مرکزی را با قید فوریت برگزار کنند.

کاهش شدید حجمی مستقیم صادرات، عدم پرداخت مطالبات شرکت های تولیدی پگاه، فروش ریالی محصولات صادراتی که نقطه ثقل ارزآوری برای کشور و شرکت های تولیدی پگاه می بود، نگهداری ارز در صندوق شرکت که توام به حضور پلیس در آنجا گردید، خواب مبالغ سنگین ارزی در خارج کشور، عدم همراهی با سیاست های شرکت مادر و بالادستی، زیان شدید ارزی به درآمد پگاه نسبت به میزان بودجه، لاینحل ماندن پرونده های قضایی بین...

قیمت طلا امروز بالا رفت و ارزش هر اونس به 2,369 (دو هزار و سیصد و شصت و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 1.3 درصدی داشته است.

نوسان قیمت دلار در کانال 58 هزارتومانی سبب شده برخی از تحلیلگران کانال 58 هزار تومانی را نقطه تعادل جدید بازار اعلام کنند. این افراد معتقدند که نرخ دلار در این بازه قیمتی چسبندگی دارد.

قیمت بیت کوین پس از مدت‌ها توانسته از کانال 70 هزار دلار عبور کند. کارشناسان این اتفاق را نشانه ای مبنی بر پایان یافتن منطقه خطر دوران پساهاوینگ می‌دانند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی مکاتبه با مدیران استانی از افزایش 30 درصدی کرایه حمل بار خبر داد.