پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

در این بین، برخی مشاوران املاک فعال در بازار و کارشناسان بخش مسکن معتقدند که قیمت‌های پیشنهادی از سوی مالکان با قیمت واقعی ملک فاصله پیدا کرده است؛ پدیده‌ای که می‌تواند در درازمدت نظم حاکم بر این بازار را بر هم زند.

بانک صادرات در عملکرد 12 ماهه حسابرسی نشده، 122 ریال سود برای هر سهم محقق کرد و نسبت به مدت مشابه قبل با رشد 388 درصدی همراه شد.

تغییر ساعت کار ادارات دولتی در حالی از امروز به طور رسمی کلید خورد که تجربه اجرای آن در سال گذشته چالش های زیادی به همراه داشت.

طی مراسمی با حضور مدیرعامل بیمه سرمد، مدیر شعب بانک صادرات استان خوزستان، اعضای سندیکای بیمه‌گران استان و تنی چند از مدیران بانک صادرات استان و همچنین معاونین و مدیران ستادی و نمایندگان بیمه سرمد، ساختمان جدید شعبه بیمه سرمد در اهواز افتتاح شد.

مدیرعامل اسبق بانک صادرات با بیان اینکه رویکرد سیاست گذار باعث ایجاد نوعی اختلال در نظام بانکی خواهد شد، گفت: بهترین کار این است که بانک مرکزی نرخ سود فعلی را به رسمیت بشناسد و سعی کند تا با این روش به دنبال استفاده از مزایای تصمیم خوب سیاست انقباضی باشد.

بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود پیش‌بینی کرد اقتصاد ایران در سال جاری 3.2درصد رشد کند و نرخ تورم به 35.3درصد کاهش یابد.

بر اساس بند ت تبصره 9 قانون بودجه سال 1403 واردات خودرو‌های نو و کارکرده برقی و هیبریدی مجاز شده و وزارت صمت مکلف است ظرف یک ماه آیین نامه اجرایی آن را تهیه و به هیات وزیران ارسال کند.

در هفته منتهی به 11 خرداد، میوه 45درصد ارزان‌تر از سطح شهر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید.

شعب بانک تجارت از شانزدهم خرداد تا اطلاع ثانوی و در تمامی روزهای هفته، از ساعت 6:30 تا 12:30 به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.

دکتر بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد در سفر به استان خوزستان با آقای عطاردی مدیر شعب بانک صادرات استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بررسی روند قیمت‌ها نشان می‌دهد که در طول 50 روز گذشته، قیمت پراید با کاهش قابل توجهی روبه‌رو بوده است.

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 45 هزار و 182 تومان و حواله دلار نیز به 42 هزار و 187 تومان رسید.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.48 درصد افزایش به 2338 دلار و 10 سنت رسید.

دو خودروساز بزرگ کشور یک بار دیگر مشمول ماده 141 قانون تجارت قرار گرفته اند و برای خروج از این وضعیت، در تقلا هستند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. به گونه‌ای که وزیر صمت دی ماه سال قبل برای نجات دو غول خودروسازی کشور به دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نامه نوشت.

حجم مبادلات تجاری ایران با 15 کشور همسایه در دو ماهه امسال به 9.2 میلیارد دلار رسید. از این عدد 4.9 میلیارد دلار سهم صادرات ایران است که حدود 25 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گفته سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صمت با توجه به برنامه افزایش تولید خودرو صف خرید خودرو در نیمه دوم امسال برداشته می‌شود.‌