پنج‌شنبه 19 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه تابناک

اقتصادی وب‌گاه تابناک

هر اونس طلا پس از کاهش یک درصدی جلسه قبل، بدون تغییر در 2338 دلار و چهار سنت در هر اونس بود. طلای آمریکا با 0.2 درصد کاهش به 2358 دلار و 30 سنت رسید.

امروز قیمت سکه امامی در جریان معاملات بازار ثبات را در پیش گرفته است و به 40,500,000 (چهل میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، بدون تغییر است.

یکی از مهم‌ترین تخلف‌های بانک‌ها از منظر سیاست گذار پولی، بی توجهی به نرخ‌های مصوب برای جذب سپرده و ارائه تسهیلات به متقاضیان است. موضوعی که در دوره‌های مختلف روسای بانک مرکزی بوده و حالا به رغم هشدار سال گذشته فرزین، بازهم تداوم این تخلف را شاهد هستیم.

معاون نظارت بانک مرکزی نیز اسفند 1402 درباره تخلف بانک‌ها گفت: با توجه به نتایج بازرسی‌های انجام شده در شبکه بانکی کشور، مشخص شد همچنان 6 بانک، بیشترین تخلفات را در زمینه رعایت نرخ های سود بانکی سپرده‌ها داشته‌اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته در سال 1400 خبر داد.

تجربه کشورهای مختلف نشان می دهد که اصلاحات واحد پولی در شرایطی موفقیت آمیز بوده که تا پیش از آن اصلاحاتی در زمینه مهار تورم انجام شده باشد.

فراری اف40 زمانی سریع ترین خودروی مجاز خیابان در جهان بود.

مهدی تقوی، اقتصاددان و استاد بازنشسته اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، امروز، 9 خردادماه، دار فانی را وداع گفت.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی جهت انتخاب خودروها تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 1403/03/09 در دسترس است.

دفتر واردات گمرک ایران طی بخشنامه ای با اشاره به ممنوعیت واردات برند اپل از عوارض 96 درصدی در صورت رفع ممنوعیت آن خبر داد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی تاکید دارد در سال گذشته واردات شکر خام و شکر تصفیه شده با دلار 28500 بوده، اما برای سال جاری، شکر خام از لیست ارز ترجیحی حذف شده و عاملی برای افزایش قیمت شکر در بازار است.

یازدهمین دوره «جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران»، سه نشان ویژه «ستاره ملی ارتباطی مدیر ارشد» برای مدیرعامل ایرانسل و «ستاره طلایی روابط عمومی» و «ستاره ملی روابط عمومی» را به ایرانسل اعطا کرد. ایرانسل برای چهارمین سال متوالی در این جشنواره، مورد تقدیر و شایسته دریافت نشان‌های ویژه، قرار گرفت.

برای مشاهده قیمت صفر ماشین های ایرانی این مطلب را مطالعه کنید.