دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه تابناک

سیاسی وب‌گاه تابناک

رئیس بهداشت خوزستان به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان و باید‌ها و نباید‌ها درخصوص این بیماری پرداخت.

وزیر کشور گفت: با هماهنگی‌های لازم بین مسوولان خراسان جنوبی و استان یزد، حادثه قطار مشهد - یزد در همان ساعت اولیه به خوبی مدیریت شد.

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این موضوع صحت ندارد که ما در فصل تابستان خاموشی نخواهیم داشت اما می توان گفت با اقدامات صورت گرفته تلاش بر این است که خاموشی‌ها به حداقل برسد.

رئیس‌جمهور لحظاتی پیش درادامه سفرهای استانی خود وارد فرودگاه شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه 94 درصد بازنشستگان بازنشستگان تامین اجتماعی شاهد رشد خوبی در حقوق‌شان بوده‌اند، گفت: عمده اعتراض‌ها مربوط افرادی است که بالای 10 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کردند.

رضا درمیشیان در انتقاد به پخش نشدن تیزرهای تبلیغاتی فیلم «مجبوریم» از تلویزیون، خود را کارگردانی دانست که در وطنش غریب است.

بررسی سند راهبردی جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی در افق 1410 در شورای معین شورای عالی فضای مجازی کشور ادامه یافت.

وزیر کشور که برای رسیدگی به امدادرسانی و بررسی وضعیت حادثه قطار مسافری مشهد - یزد، عازم طبس شده بود، با حضور در بیمارستان این شهر، از مصدومان این حادثه عیادت کرد.

«مهران فاطمی» استاندار یزد ضمن اعلام این خبر، در پیام تسلیت مشترکی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگذشت جمعی از زائران حضرت ثامن الائمه (ع) در حادثه دلخراش قطار مسافربری مشهدالرضا به یزد را تسلیت گفت.

سفر استانی رئیس قوه قضاییه به قم به دلیل کسالت حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به تعویق افتاد.

حکم جلب برای مدیرعامل دو شرکت خصوصی در حوزه تولید فولاد و صنایع فولادی به اتهام پرداخت رشوه به مدیرعامل یک شرکت خصولتی که در حوزه فولاد در استان خوزستان فعالیت داشت صادر و نفرات بازداشت شدند.

آجیت دووال مشاور امنیت ملی هند در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بر لزوم گسترش همه جانبه روابط میان جمهوری اسلامی ایران و هند تاکید نمود.

با توجه به رفتارهای سیاسی و غیرحقوقی آژانس و سوء استفاده مدیرکل آژانس از حسن نیت ایران، مسئولیت شرایطی که در آینده ایجاد خواهد شد مستقیما متوجه شخص آقای گروسی است که باید پاسخگوی این اتفاقات باشد.

رئیس‌جمهور با اشاره به برخی گلایه‌های مردمی نسبت به دهک‌بندی‌ها برای پرداخت یارانه، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواست دهک‌بندی‌ها مورد بررسی قرار گیرند و تاکید کرد که در این زمینه باید به عدالت عمل کرد.

عضو شورای نگهبان، برخی جزئیات دیدار اخیرش با رهبر کاتولیک‌های جهان را تشریح کرد.

محمدباقر قالیباف با تسلیت سانحه تلخ خروج قطار مسافربری مسیر مشهد به یزد از ریل، به کمیسیون عمران برای بررسی ابعاد این سانحه ماموریت داد.