یک‌شنبه 15 مهر 1403

تامین امنیت انتخابات، از مهمترین رسالت‌های نیروی انتظامی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تامین امنیت انتخابات، از مهمترین رسالت‌های نیروی انتظامی است

زنجان - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: تامین امنیت انتخابات، یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نیرو همچون همه دوره‌ها است که در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد شد.

سردار رحیم جهانبخش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: از عموم مردم انتظار می رود همانند سالهای گذشته، با فرزندان خود در مجموعه نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات، همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: انتخابات نقشی مهم و ارزنده در ارتقاء توان امنیت ملی دارد و حضور در این عرصه، سرنوشت ساز، تعیین کننده و مایه عزت، شرف و سربلندی کشور و وظیفه ملی هر ایرانی است. سردار جهانبخش بر حضور حداکثری مردم در انتخابات با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی اعلامی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، افزود: پلیس استان علاوه بر تامین نظم و امنیت انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، در انتخابات نیز شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور است، اظهار داشت: مردم با حضور خود در انتخابات، تمام برنامه ها و توطئه های شوم و پلید دشمنان را خنثی می‌کنند.

سردار جهانبخش به نقش آفرینی ملت در مردم‌سالاری دینی اشاره کرد و تصریح کرد: مردم ولایتمدار و پیشتاز زنجان، همواره بصیر و دشمن شناس بوده و هرجا نیاز به حضور در صحنه و نقش آفرینی بوده، اقدام به موقع کرده اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان، گفت: حضور در انتخابات، تکلیف شرعی و موجب پیشرفت و آبادانی کشور خواند و ابراز امیداوری کرد مردم همچنان با شور و شوق در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

سردار جهانبخش تاکید کرد: در طول عمر با برکت انقلاب، مردم همیشه در صحنه ایران در مقاطع حساس و سرنوشت ساز حضور گسترده داشته اند و موجبات ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان شده‌اند و امروز نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور خود در پای صندوق‌های رای جواب قاطع و دندان شکن به آنان خواهند داد.

وی با بیان اینکه انتخابات به عنوان یک پدیده سیاسی مهم و مبارک در کشور است، افزود: در این حوزه تعیین کننده و سرنوشت ساز باید تلاش کنیم فرامین مقام معظم رهبری که همان مر قانون و تشویق مردم به حضور در پای صندوق است به منصه ظهور برسد.

سردار جهانبخش با تاکید بر عدم جانبداری کارکنان نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی از نامزد خاصی، شرکت کارکنان و خانواده آنان در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی خواند و اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای، مشتی محکم بر دهان دشمن و نشانه پایبندی به نظام و انقلاب است.

*س_برچسب‌ها_س*