دوشنبه 11 تیر 1403

تجمیع بخشنامه‌های کرونایی حوزه امور اجتماعی مراکز بهزیستی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تجمیع بخشنامه‌های کرونایی حوزه امور اجتماعی مراکز بهزیستی

تهران - ایرنا - بخشنامه‌های سازمان بهزیستی کشور در جهت پیشگیری، مراقبت و کنترل بیماری کووید19، تجمیع و به روز رسانی و در بخشنامه‌ای از سوی کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیر سازمان بهزیستی به همه مدیران کل بهزیستی استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، این بخشنامه برای مراکز امور آسیب‌دیدگان و اورژانس اجتماعی، مراکز ارائه خدمات توانبخشی در منزل، مراکز مراقبت در منزل، مراکز روزانه توانبخشی، برنامه توانبخشی مبتنی بر جامعه (CBR)، کمیسیون‌های پزشکی توانبخشی تعیین نوع و شدت معلولیت، مددکاری پرونده های توانبخشی و همچنین برای افراد دارای معلولیت صادر شده است.

در متن این بخشنامه آمده است: تداوم پاندمی، تشدید بیماری و تعدد مکاتبات ابلاغ شده و بازخوردهای استانی این کمیته را برآن داشت ضمن به‌روزرسانی و تجمیع مطالب، حذف موارد تکراری، تاکید بر نکات ضروری و جهت سهولت دراستفاده توسط همکاران بسته پیوست را آماده کند که تحت عنوان «دستورالعمل پیشگیری و کنترل پاندمی کووید 19 در حوزه اجتماعی» به انضمام پیوست های اختصاصی ابلاغ می‌شود.

در این بخشنامه از مدیران مراکز استانی خواسته شده تا مفاد این دستورالعمل به اطلاع همه مراکز مرتبط در سطح استان رسانده شود. همچنین بخشنامه‌های قبلی مرتبط با موضوع کووید 19 در حوزه مذکور لغو اعلام شد.

بخشنامه‌های مرتبط با هر حوزه در سایت بهزیستی در دسترس است.

*س_برچسب‌ها_س*