سه‌شنبه 24 مهر 1403

تحریم چهره های رسانه ای کشور، نشان دهنده میزان تاثیر گذاری این افراد است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تحریم چهره های رسانه ای کشور، نشان دهنده میزان تاثیر گذاری این افراد است

علی اکبر علیزاده برمی گفت: تحریم چهره‌ها و مسئولان رسانه ای کشور نه تنها نشان دهنده قدرت نظام استکباری جهان نیست بلکه نشان دهنده افزایش تاثیرگذاری چهره های موثر و انقلابی رسانه‌ای در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با مرآت، با بیان این که به فرموده امام خمینی (ره) ما آمریکا را زیر پا می گذاریم، اظهار داشت: ما به دنبال نجات مظلومان جهان از ظلم و استعمار مستکبرین و در راس آن آمریکا که به تعبیر امام شیطان بزرگ است هستیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که شدت یافتن حملات دشمن همواره نشان از قدرتمند شدن جبهه خودی است، اذعان داشت: تحریم چهره‌ها و مسئولان رسانه ای کشور نه تنها نشان دهنده قدرت نظام استکباری جهان نیست بلکه نشان دهنده افزایش تاثیرگذاری چهره های موثر و انقلابی رسانه‌ای در کشور است.

وی افزود: مورد تحریم قرار گرفتن سند افتخاری برای مسئولان رسانه‌ای است، چرا که این افراد برای دین خدا و دین رسول خدا به گونه‌ای عمل کردند که شیطان بزرگ احساس خطر کرده و دست به تحریم افراد زده است.

علیزاده برمی ضمن تبریک به تمام افرادی که در عرصه رسانه مورد تحریم آمریکا و استکبار جهانی قرار گرفته اند، تاکید کرد: امروز فضای مجازی بسیج و عملکرد این مجموعه به گونه‌ای بوده و به قدرتی رسیده که شیطان بزرگ تنها راه مقابله را در تحریم بوده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کار شبکه ای و رسانه های گسترده نظام استعماری، ابراز داشت: آمریکا و غرب و شبکه سازی و بهره بردن از رسانه هایی که به طور تخصصی و تشکیلاتی و اخبار منطقه غرب آسیا متمرکز است در حال کار رسانه‌ای است که در اغتشاشات اخیر به طور مشخص جهت گیری های این رسانه ها را دیدیم

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل جبهه متحد رسانه‌های کشورهای حوزه مقاومت، یادآور شد: همانگونه که دشمن از تمام توان و تجهیزات خود به صورت متحد در رسانه برای القای اهداف خود در اذهان عمومی بهره می‌برد کشورهای حوزه مقاومت نیز بایستی با اتحاد در مقابل هجمه رسانه‌ای ایستاده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند.

علیزاده برمی در ادامه بیان کرد: زمانی که دشمن به طور منسجم و با تمام قوا علیه جبهه مقاومت و مستضعفین کار می کند لازم است در مواجهه با این مسئله جبهه مقاومت با اتصال و انتقاد رسانه با یکدیگر به مقابله با دشمن بپردازد.

انتهای پیام /