چهارشنبه 18 مهر 1403

تداوم همدلی‌ها در ایام کرونا منجر به توسعه کرمانشاه می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تداوم همدلی‌ها در ایام کرونا منجر به توسعه کرمانشاه می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تداوم همدلی‌های ایام کرونا می‌تواند برای توسعه کرمانشاه تحول‌آفرین باشد، گفت: خوشبختانه این همکاری‌ها موجب کاهش تعداد بستری‌ها و مرگ و میرهای ناشی از بیماری کرونا شده است.

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» روز دوشنبه با تقدیر از همراهی گسترده مردم در رعایت پروتکل‌ها و توصیه های بهداشتی اظهار داشت: اقشار مختلف مردم با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا در حرکتی ارزشمند و تحسین‌برانگیز مشارکت مطلوبی برای اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید در هفته دوم داشتند و بازارها و دورهمی‌ها را تعطیل کردند.

وی اظهار داشت: البته باید این روند رعایت کنترل بحران توسط اقشار مختلف مردم حتما باید ادامه یابد، زیرا هرگونه بی‌توجهی و سهل‌انگاری می‌تواند برای استان و کشور تبعاتی فاجعه آفرین در پی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: این همدلی و همراهی گسترده مردم، مسوولان و رسانه‌ها در این ایام برای کنترل بحران کرونا در صورت تعمیم به حوزه مباحث توسعه‌ای می‌تواند بسترساز تحولات عظیم و شگرف باشد.

کرونا 6 کرمانشاهی دیگر را به کام مرگ کشاند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: با فوت 6 کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا، تعداد فوتی‌های استان به هزار و 251 نفر رسید

«مهدی محمدی» افزود: 2 نفر در شهرستان هرسین و در شهرستان های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سنقروکلیایی و گیلانغرب نیز هر کدام یک نفر در 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.

وی اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 43 مورد بیمار مثبت بستری و 57 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: 143 بیمار جدید با علایم بیماری کووید 19 در این مدت بستری و 178 نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون 766 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*