دوشنبه 16 مهر 1403

تربیت اسلامی دانش‌آموزان، توطئه فرهنگی دشمن را نقش بر آب می‌کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تربیت اسلامی دانش‌آموزان، توطئه فرهنگی دشمن را نقش بر آب می‌کند

مومنی گفت: توجه به تربیت اسلامی دانش‌آموزان، توطئه‌های فرهنگی دشمن را نقش بر آب می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره روز تربیت اسلامی و امور تربیتی، اظهار داشت: تعلیم و تربیت همیشه با هم بوده و هشتم اسفند به عنوان روز امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده که توجه ویژه در این امر می تواند دانش آموزانی در مسیر تربیت اسلامی را پرورش دهد.

وی افزود: با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، تلاش شده تا بسیاری از برنامه های امور تربیتی در بستر فضای مجازی برگزار شود و هیچ برنامه ای در این زمینه تعطیل نشود و تلاش شده تا برنامه های تربیت اسلامی به گونه ای باشد تا هجمه ها و توطئه های دشمن را در این زمینه کمرنگ نماید.

معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: دانش آموزان سرمایه های اجتماعی هر جامعه محسوب می شوند و تربیت اسلامی، توجه به سبک زندگی اسلامی می تواند آنها در مقابل هجمه های فرهنگی دشمن محفوظ نگه دارد.

مومنی از برگزاری 23 عنوان برنامه در هفته امور تربیتی خبر داد و گفت: این برنامه ها شامل غبار روبی گلزار شهدا، محفل انس با قرآن، برگزاری چهلمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت، جشنواره مهارت های ارتقایی در حوزه آسیب های اجتماعی، برگزاری الگوهای تدریس سبک زندگی اسلامی، دیدار با نماینده ولی فقیه و برگزاری یادواره شهدا می باشد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس دانش آموزی، بیان کرد: این انتخابات فرصتی برای پروش استعدادها و مسئولیت پذیری دانش آموزان است که پایان سال برگزار می شود.

انتهای پیام /