شنبه 15 اردیبهشت 1403

ترزا می

ترزا می

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه ایران و قبرس طی گفت وگوی تلفنی، درخصوص آخرین تحولات منطقه ای و همچنین روابط دو جانبه رایزنی و تبادل نظر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از اعضای مجلس اعیان انگلیس تاکید کرد تا زمانی که آسانژ در آمریکا با مجازات اعدام روبرو باشد، لندن مایل به استرداد موسس وبسایت ویکی لیکس به ایالات متحده نخواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: فشارها در داخل حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس برای برکناری «ریشی سوناک» از مسند نخست وزیری تداوم یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فشارها در داخل حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس برای برکناری «ریشی سوناک» از مسند نخست وزیری، بالا گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: واشنگتن در راستای سیاست‌های خصمانه خود علیه جمهوری اسلامی، تحریم‌هایی مرتبط با ایران را وضع کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب محافظه کار انگلیس در دو انتخابات میان دوره‌ای در انگلیس شکست سختی را متحمل شده و بسیاری کرسی‌های خود را به حزب اپوزیسیون کارگر واگذار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بطور میانگین 100 میلیارد پوند در سال به اقتصاد این کشور در حوزه صادرات خسارت وارد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سخنگوی نخست وزیر انگلیس ادعای مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد لزوم امضای برجام 2 با ایران را مردود اعلام کرد و گفت که این کشور همچنان خواهان از سرگیری اجرای کامل توافق سال 94 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دفتر نخست‌وزیری انگلیس از اظهارنظر درباره احتمال حمله لندن به مواضع انصارالله یمن خودداری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چندین سال پیش در دوره‌ای که کشور با مدیریت «احمدی‌نژادی» به ورطه سقوط می‌افتاد، کارشناسان هشدار می‌دادند که اگر جلوی این رانت‌های بی‌سابقه، مدیریت ناکارآمد و همچنین تورم، فساد و دروغگویی گرفته نشود، شرایطی پیش می‌آید که گرانی‌های فزاینده بر تن جامعه زخم می‌زند

وب‌گاه عصر ایران

نخست وزیر انگلیس در پاسخ به سووال ادعایی ترزا می نخست وزیر اسبق انگلیس که پرسید «آیا انگلیس تلاش خواهد کرد که از تشدید تنش‌ها در منطقه جلوگیری کند و در این زمینه نقش ایران را مد نظر قرار خواهد داد؟» مدعی شد: «من در این رابطه ضمن گسیل هواپیماهای تجسسی و تجهیزات نظامی به مدیترانه، با شرکای‌مان در منطقه صحبت کرده‌ام.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست وزیر انگلیس ادعا کرد که این کشور اجازه بهره برداری ایران را از آنچه «فرصت تشدید تنش‌ها در منطقه» نامید، نمی‌دهد. نخست وزیر انگلیس با نادیده گرفتن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه، مواضع خصمانه این کشور علیه عملیات دلاورانه نیروهای مقاومت فلسطین را تکرار کرد و سپس ادعا کرد که این کشور اجازه بهره برداری ایران را از آنچه «فرصت تشدید تنش‌ها در منطقه» نامید، نمی‌دهد. ریشی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ریشی سوناک روز دوشنبه در نشست ویژه پارلمان انگلیس درباره تحولات غزه ادعاهایی را علیه ایران مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیهان در یادداشت خود با تیتر «ساحل دزدان دریایی کجاست‌؟» درباره ادعای امارات درباره جزایر سه‌گانه ایران نوشت: 7 کشوری که امروزه شورای همکاری خلیج فارس را تشکیل داده‌اند بخشی از خاک ایران و تحت حاکمیت پادشاهان هخامنشی بوده است. در ادامه این مطلب آمده است: بحرین حساب کاملا جداگانه‌ای دارد، زیرا بحرین از دوران باستان تاکنون بخشی از خاک ایران بوده است که 50 سال قبل در جریان یک زدوبند غیرقانونی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر بزرگترین جنبش ضد سلطنتی انگلیس که در روز تاج‌گذاری چارلز سوم دستگیر شده بود، علیه پلیس شکایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یورونیوز در گزارشی به بررسی ایده‌پردازی نخستین بریکس پرداخته است.