یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

ترزا می

ترزا می

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یورونیوز در گزارشی به بررسی ایده‌پردازی نخستین بریکس پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات پلیس متروپولیتن اعلام کردند که سه تبعه بلغارستان که در ماه فوریه پس از تحقیقات ضد تروریسم در انگلیس بازداشت شدند، متهم به همکاری با سرویس‌های امنیتی مسکو هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات پلیس متروپولیتن اعلام کردند که سه تبعه بلغارستان که در ماه فوریه پس از تحقیقات ضد تروریسم در انگلیس بازداشت شدند، متهم به همکاری با سرویس‌های امنیتی مسکو هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:، در دهه 1980، مارگارت تاچر و رونالد ریگان دست به دست هم دادند تا به پیروزی جهانی برسند. رهبران بریتانیا و ایالات متحده نوعی محافظه‌کاری فعال و در عین حال کارآمد را شکل دادند که تجارت را در داخل راه انداخت و در مقابل استبداد خارج از کشور ایستادگی کرد. توانست از غرایز دیرینه این دکترین استفاده کند و در عین حال به مشکلات مبرم معاصر نیز بپردازد. جانشینان آنها - نه فقط جان میجر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه که نشست اتحادیه اروپا را برای شرکت در یک جلسه امنیتی در پاریس پیرامون اعتراضات اخیر در این کشور نیمه کاره رها کرد و به کشورش بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بوریس جانسون در بیانیه‌ای عنوان کرد: من هم اکنون توسط افراد اندکی که هیچ مدرکی برای ادعاهایشان ندارند و حتی تایید اعضای حزب محافظه‌کار را هم ندارند، مجبور شدم که استعفا کنم.

وب‌گاه عصر ایران

«دنیای ما پر است از مردان و زنانی که زنان قدرتمند را دوست ندارند. آن‌قدر عادت کرده‌ایم قدرت را مردانه بدانیم که یک زن قدرتمند به نظرمان نوعی خرق عادت می‌آید.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بحران‌های کنونی در انگلیس، متاثر از برهم‌کنش و رقابت احزاب سنتی (به صورت خاص 2 حزب کارگر و محافظه‌کار) نیست. بخشی از ماجرا ریشه در «منازعه اروپا - انگلیس» و بخشی دیگر از این بحران، ریشه در «بحران هویت انگلیسی در دوران پسابرگزیت» دارد. اگر دولت سوناک به پنجمین قربانی برگزیت پس از دولت‌های دیوید کامرون، ترزا می، بوریس جانسون و لیز تراس تبدیل شود و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت: سردار سلامی گفت که اگر اتحادیه اروپا بخواهد اقدامی علیه سپاه پاسداران صورت دهد و دست به تحریم سپاه بزند پاسخ ما به آن‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فدا حسین مالکی گفت: در قانون اساسی کشور سپاه پاسداران قید شده است و دیگر کشورها نمی‌توانند نسبت به هر نهادی که در قانون اساسی یک کشوری قرار می‌گیرد، بی احترامی کنند؛ در شرایطی که نمی‌شود بازوی نظامی یک کشور را تروریست دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد رضا صبوری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در رم ضمن دیدار با آقای ماتارللا، رئیس جمهور ایتالیا استوارنامه خود را تقدیم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در انگلیس نشان می‌دهد دولت ریشی سوناک به رغم طرح وعده‌ها و ادعای بهبود اوضاع بغرنج اقتصادی، پشتوانه عمومی خود را از دست داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه یومیوری ژاپن در گزارشی از امضای توافق دسترسی متقابل برای افسران نظامی دو کشور بین توکیو و لندن در حاشیه دیدار فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن با ریشی سوناک همتای انگلیسی در هفته آینده خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهر ملیتوپل واقع در جنوب اوکراین، منطقه ای واقع در جمهوری خودخوانده دونتسک و کریمه هدف چند انفجار قرار گرفت. به نوشته خبرگزاری سی ان ان، انفجارهای میلتوپل در میانه گزارش مقام های دو طرف مبنی بر حمله موشکی به اوکراین رخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روبرتو متسولا، رئیس پارلمان اروپا به دنبال بازداشت اوا کایلی، نایب رئیس این پارلمان در جریان عملیات پلیس بلژیک برای تحقیق در یک پرونده فساد مالی تصمیم به تعلیق او از وظایفش گرفت.

خبرگزاری دانا

یک رسانه انگلیسی گفته است که تلفن لیز تراس در زمانی که او وزیر خارجه بوده است، هک شد.