جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران پیشنهاد تصویب اصلاحیه ماده 5 قانون بیمه کارگران ساختمانی توسط مجلس شورای اسلامی را ارائه کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر احداث خانه‌ها با عنایت به مقوله مقاوم‌سازی گفت: متاسفانه تهران از لحاظ زلزله در شرایط مناسبی قرار ندارد.

رئیس پلیس تهران از دستگیری 3 متهم جدید در خصوص پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی خبر داد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: سالانه حدود 12 هزار سقط جنین درمانی در کشور روی می‌دهد.

ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در واکنش به گزارش وضعیت حقوق بشر ایران که توسط دبیرکل سازمان ملل به پنجاهمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد ارائه شد، بیانیه‌ای منتشر کرد.

رئیس سازمان سنجش درباره دلایل عدم انتشار نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نتایج آماده است، گفت: وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی بر روی تعداد استخدام‌ها اختلاف نظر دارند.

معاون سابق دانشگاه فرهنگیان کاربرد برنامه درسی متنوع و متناسب با قطب‌های متفاوت کشور را از ضروریات عدالت آموزشی برشمرد.

در راستای تأکید رئیس قوه قضائیه، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور در زندان اوین، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کردند.

آلودگی هوا در حال حاضر بیش از دو سال از امید به زندگی را کاهش می‌دهد که این رقم بالاتر از کاهش امید به زندگی توسط الکل، سیگار یا تروریسم است.

آرتروز به معنای التهاب یا تورم یک یا چند مفصل است؛ برخی عوامل باعث تشدید خطر ابتلا به آرتروز می‌شوند.

حمل و نقل درون شهری و برون شهری یکی از مهمترین بخش‌های عملیات اجرایی حج تمتع است و در حج امسال سعی شده از بهترین و با کیفیت‌ترین اتوبوس‌ها استفاده شود.

گروهی از نمایندگان آیات عظام و مراجع عظام تقلید بامداد امروز وارد فرودگاه مدینه منوره شدند.

زائران ایرانی که شاهد درخواست دعای اطرافیانشان هنگام ترک وطن بودند، در مدینه و در آیین بدرقه نیز حس وداع و درد جدایی دارند؛ زائرانی که هنوز گرد غربت بقیع برآنها ننشسته است، باید به شوق زیارت خانه خدا، با شهر و حرم رسول خدا (ص) خداحافظی کنند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت مستقر در مدینه منوره گفت: تاکنون به 810 نفر از زائران ایرانی حرم نبوی خدمات بهداشتی درمانی ارائه شده است.

رئیس سازمان سنجش گفت: اگر مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی تا 15 تیر ابلاغ نشود کنکور 1402 همانند گذشته برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان اورژانس از وقوع حادثه آتش‌سوزی در ساختمان "لیدوما" در شهرک قدس تهران خبر داد.