جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنای ع‌دستی مازندران با اشاره به انتشار خبری درباره دستگیری اعضای تور گردشگری با نمادهای شیطان‌پرستی در این استان گفت: برگزاری این تور هیچ ارتباطی با تأسیسات گردشگری استان ندارد.

5 زمین تنیس در آکادمی تنیس مجموعه تله کابین توچال با حضور مدیرعامل شرکت تله کابین توچال، دبیرکل فدراسیون تنیس ایران و ورزشکاران این رشته افتتاح شد.

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق خردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تکمیل و برای همه بازنشستگان واریز شد.

تحقیقات در خصوص پرونده آدم‌ربایی پسرجوان در جنوب تهران در شعبه هشتم دادسرای امور جرائم‌جنایی کلید زده شد.

مرد 28 ساله‌ای که با تهدید قصد اخاذی از مردان میانسال را داشت، در میدان آریاشهر دستگیر شد.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه این 374 مخزن تا پایان سال 1403 در همه محلات نصب می‌شوند، گفت: در حال حاضر 72 مخزن آماده نصب است و تا پایان شهریور ماه امسال در 72 محله نصب می‌شود.

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: میز تخصصی زمین‌گردشگری (ژئوتوریسم) در قالب کارگروه هم‌اندیشی با هدف توسعه و تنوع‌بخشی به مقاصد گردشگری مربوطه و بهره‌مندی گردشگران از این محصول جدید تشکیل شد.

مرد 64 ساله در خودروی خود در خیابان پاسداران از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفت و به قتل رسید.

نامادری که پسر 6 ساله خود را در خانه‌اش به قتل رسانده بود، دقایقی پس از جنایت دستگیر شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی، گفت: واردات اتوبوس‌های دست دوم خارجی، ظلم بزرگی به تولیدکنندگان داخلی است.

معاون اجتماعی قوه قضائیه گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در تهران 2 هزار و 500 مرکز خصوصی ترک اعتیاد داریم؛ در حالی که برخی از این مراکز اصلاً وجود خارجی ندارند.

مرکز طبی کودکان سالانه 100 مورد پیوند سلول‌های بنیادی در این مرکز را انجام داده است و دنیا این مرکز طبی را به‌عنوان سانتر بزرگ پیوند کودکان می‌شناسد.

مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان محیط زیست گفت: ما در هیچ ذخیره‌گاه زیست کره‌ای، مجاز به انجام مطالعات زیست محیطی نیستیم و دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست به هیچ وجه برای پتروشیمی میانکاله مجوزی صادر نخواهد کرد.

مأمور پلیس گلستان حین تعقیب و گریز سارقان بر اثر برخورد با کابل برق فشار قوی به فیض شهادت نائل آمد.

رئیس قوه قضائیه با تأکید بر اینکه کماکان هزینه دادرسی برای مردم بالاست، به معاونت حقوقی قوه قضائیه دستور داد تمامی تدابیر و اقدامات لازم را برای کاهش هزینه‌های دادرسی اتخاذ کند.

معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی کشور بر لزوم تنظیم مبایعه‌نامه کتبی در معاملات تأکید کرد و گفت: انجام معامله با وکالتنامه عامل افزایش پرونده‌های قضائی است.