جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

وزرای بهداشت دو کشور ایران و قطر با تشکیل کارگروهی تخصصی، همکاری‌های بهداشتی - پزشکی در پشتیبانی از برگزاری جام جهانی قطر را آغاز کردند.

امسال نظارت اولیا به صورت سیستمی و از طریق QR کد اختصاصی هر مدرسه انجام خواهد شد، بنابراین نصب آگهی QR کد مدارس بر روی تابلو اعلانات و در معرض دید اولیا ضروری است.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی، معاون اول دادستان کل کشور امروز از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران این خبرگزاری بود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

تصویری که به عنوان آخرین تصاویر از تنها توله یوز باقی‌مانده "ایران" در فضای مجازی دست به دست می‌شود مربوط به یک یوزپلنگ آفریقایی به نام اِمِت است!

ثبت‌نام دانش‌آموزان در پایه اول دبستان ادامه دارد در این مطلب مدارک لازم برای ثبت‌نام و نحوه پیگیری مشکلات و ثبت شکایات، ارائه شده است.

دانشمندان چینی یک پوشش و کنترل حرارتی مبتنی بر فلز برای سفینه فضایی و خدمه Shenzhou-14 ایجاد کرده‌اند که می‌تواند تایکونوردان (فضانوردان) ایستگاه فضایی چین را در طول 6 ماه اقامت در مدار در برابر گرما و سرمای شدید محافظت کند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در ارتباط با شاخص پذیرش مددجویان در این مجموعه گفت: سه گروه سالمندان، معلولان جسمی و حرکتی و بیماران ام‌اس در آسایشگاه نگهداری می‌شوند که شاخص پذیرش آنها بی‌کسی و فقر است.

استاد دانشگاه تهران گفت: یکی از تهدیدات بزرگ "پلنگ ایرانی" عطش نامیمون و نامبارک افرادی برای شکار آن‌ها به منظور استفاده از پوست پلنگ برای "تاکسیدرمی" است.

نخستین نوزاد گونه در حال انقراض گورخر ایرانی در پارک ملی کویر متولد شد.

موشک فالکون 9 اسپیس‌ایکس، حامل یک ماهواره گلوبال‌استار از ایستگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال فلوریدا پرتاب شد که این شرکت 53 ماهواره اینترنتی استارلینک خود را نیز روز جمعه از مرکز فضایی کندی ناسا پرتاب کرده بود.

مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک گفت: هزینه نگهداری هر مددجو در آسایشگاه کهریزک ماهیانه 11 میلیون و 300 هزار تومان است.

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا گفت: در یک ماه اخیر 26 فقره پرونده مربوط به مجرمان حرفه‌ای فعال در زمینه کلاهبرداری رایانه ای در بستربازارهای آنلاین، شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های خارجی با ارزش بیش از 607 میلیارد ریال منهدم شد.

مدیرعامل صندوق احیا و بهره برداری بناهای تاریخی با اشاره به اینکه هر تغییری اعم از کالبدی یا تزئینات در واقع از نظر مفهومی و مبنایی جعل در مرمت محسوب می‌شود، گفت: عموم جعل مرمت مربوط به بناهای دوره قاجار است که ثبت ملی نشدند.

سارال منطقه زیبا و دلفریبی از رود، کوه و دشت‌های زیبایی است که در دل کردستان برای گردشگران و مهمانانش دلربایی می‌کند و هر سال دوستداران طبیعت را در فصول مختلف سال به دامن صد ناز خود دعوت می‌کند.

تاکنون 7 دانشگاه از مالزی، پاکستان، ترکیه، عمان و ایران، میزبانی فرصت‌های تحقیقاتی دانشمندان جوان را پذیرفته‌اند که مذاکرات با سایر نهادهای علمی برجسته جهان اسلام توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) ادامه دارد.