جمعه 20 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه وانت نیسان در بزرگراه امام علی (ع) خبر داد که 10 کارگر را میان بارها به طرز خطرناکی جابه‌جا می‌کرد.

معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از ارائه تسهیلات جعاله و قرض‌الحسنه جدید به صندوق‌های پژوهش و فناوری استانی با هدف تحول در اکوسیستم نوآوری در استان‌ها و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور استان‌ها خبر داد.

کارشناسان تعلیم و تربیت در آمریکا به دلیل تشدید خشونت در مدارس این کشور به دنبال راهکاریی برای مهار آن هستند اما کمبود نیروی انسانی متخصص این امر را سخت‌تر کرده است.

رسیدگی به حادثه مرگبار مهاجرت غیرقانونی مرد تهرانی به هلند که در یونان دچار حادثه شدند، در شعبه هشتم دادسرای امور جرائم جنایی کلید خورد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه کنکور 1401 روز یکشنبه 5 تیر توزیع می‌شود.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی ضمن اذعان به وضعیت نامطلوب توزیع دندانپزشک در کشور، تربیت نیروهای حدواسط و تکنسین‌های بهداشت دهان را راهکار ارتقای سلامت دهان و دندان دانست.

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از حضور این مجموعه در نمایشگاه ایران آگروفود 1401 خبر داد.

کشیش کانادایی به دلیل تجاوز جنسی به کودکان در دهه 1960 در مدارس شبانه‌روزی آن کشور بعد از 50 سال دستگیر شد!

پرستار جوانی که یک پیرزن را هدف ضرب و جرح مرگبار قرار داده بود، دستگیر شد.

"نمو" دورافتاده‌ترین مکان روی زمین و دورترین مکان از خشکی است که حقایق حیرت‌انگیزی درباره این مکان گفته می‌شود.

مجتمع آموزشی کشورمان در شارجه امارات به عنوان بزرگترین مجتمع آموزشی کشور هنوز درگیر اخذ مجوز بوده و ابهاماتی درباره آن مطرح است؛ سال 91 مسئولان وزارت آموزش و پرورش از آغاز ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی ایران در امارات خبر داده بودند!

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: اجازه نخواهیم داد خواب دشمنان در ایجاد نابسامانی در اقتصاد کشور تعبیر شود و برخورد با مفسدان اقتصادی در صدر اولویت‌های کاری پلیس قرار دارد.

تیم جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به محض ورود به خانه، در اتاق خواب با جسد خون‌آلود یک دختر جوان عریان روی تختخواب مواجه شدند که براثر وارد شدن ضربات چاقو به ناحیه گردن به قتل رسیده بود!

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به معاونان بهداشت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور بر ضرورت نظارت بر اجرای قانون ترویج تغذیه با شیر مادر تاکید کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 امروز یکشنبه 29 خرداد ماه اعلام شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تعداد فوتی‌های کرونا مجدداً به صفر رسید.